Nekad gedobei | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gedobei

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197931581

Ditt Hex-ID: steam:110000149c5483d

Vad är din discord tagg? Hokow#0553

Vem var det som bannade dig? Abi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5640.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan förstå att de valde att göra som de gjorde, då de verkade som att det var jag gjort det. Men det var en kolega till mig som tagit vapnet. Då de trodde att det var jag och jag lämnat servern och stängt av datorn för att gå och lägas mig. Så kunde de inte nå mig och antog att jag igorerade i mig. Detta ledde til att jag blev permanent bannad då jag märkte det på morgonen och kunde inte säga något till dem då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på sjukhuset som securuitas med några andra arbetskamrater. Kom dit på ett larm och lungade ner situationen. Efter det lämnade vi sjukhuset och en stund senare stängde jag av datorn. Vaknade sedan till att jag var bannad. Sedab dess har jag inte haft ork och tid att göra en överklagan. Mne vill nu komma tillbaka till RP:n då jag saknar de underbara tiderna mycjket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, och jag visste inte om något av det för en morgonen. De måste ha varit någon av mina kolegor och jag kunde inte förklara det då jag sov.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban då jag låtit min vän spela på mitt konto. Han utnyttjade detta och RDM:ade några personer. Men i slutändan så lyckades jag reda ut det och blev unbannad. Jag lärde mig att jag alldrig ska låna ut mitt konto till någon annan och att det var idiotisk att göra det och oansvarsfullt. Jag har sedan detta aldrig gjort det efter det och tagit mer ansvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kanske kunnat stanna kvar på min dator ett tag till då jag kanske kunnat löst det men kan inte tänka mig något annat jag kunnat gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara lite mer uppmarksam och snabb på att ta tag i problem då detta kanske hade kunnat lösa sig. jGa vill bara komma tillbaka till servern då jag har underbara minnen. Jag vill bidra till en bra RP och tycker de skulle vara väldigt kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka