Accepterad gcheck333 | Medlem ansökning [Samme] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gcheck333

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad är ditt discord namn? mikehunshing

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam aziz

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter adam aziz han är 23 år gammal, han är flydde till Sverige när han var 5 år med sin mamma då hans pappa var tvungen att stanna kvar och kriga. Adam har då blivit äldre och börjar skolan han passar inte in med dom andra och blir utfryst, detta tog väldigt mycket på Adam och hans mående eftersom att hans pappa inte var vid hans sida på denna tid, adam blev mobbad också eftersom att Adams pappa var död, adam blev ledsen och deprimerad hans mamma var fattig och hade inte råd med de flesta sakerna eftersom hon var ensamstående mamma med 4 barn. Adam ville få stop på detta så när han växte upp och började ägna sig åt äldre killar som gjorde olagliga saker och tjänade höga summor pengar, Adam hade snackat mycket med dessa killar och ville också börja tjäna pengar så han kan hjälpa sin mamma och syskon. Han hade nu kommit en längre bit och fick göra större jobb osv. Polisen hade ofta spawn på dessa killar och skulle ingripa så fort de såg någon utav dessa Adam var en utav dom som var misstänkta för flera saker, polisen var i centrum en gång och spanade Adam var där samtidigt han visste inte att dom var där. Polisen fick syn på adam och grep honom när han var och handlade mat Adam fick sitta 2 år för de brotten han har begått och han har nyss kommit ut därför söker han ny bostad och nya äventyr och ska söka jobb och börja om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och bra scenarion med hög rp nivå, jag vill att folk ska kunna spela på servern och ha kul utan att folks scenarion ska bli förstörda utav lallare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda sidorna i ett scenario det vill säga att jag spelar inte bara för att jag själv ska ha roligt och vinna scenarion utan att mina motståndare i ett scenario spelar för exakt samma sak så man ska inte alltid tänka på sig själv medans man spelar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna och det jag gjorde var att jag powergamea. Det som hände var att jag krockade med en annan spelare och jag tänkte inte på att rpa på skador osv för att jag var i ett stressigt läge och jag har lärt mig mycket av det att man ska alltid tänka på att rpa rätt och ordentligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm vehicle death match, vilket innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm Random death match, det är att man dödar någon utan en bra bakom liggande anledning. Fear rp, man rpar inte som man hade gjort irl. Ett exempel är att om någon riktar ett vapen på dig ska du rpa rädd som man hade vart i verkligheten. Suntförnuft, Man ska ALLTID utgå från verklighet ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka