Nekad gcheck333 | Beslut Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gcheck333

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Ditt discord namn: leanfrbreakfastt

Ditt Hex-ID: steam:11000010f75c749

Vad för typ av beslut gäller det? Krim roll.

Vem/vilka tog beslutet? Unive sync oklart.

Varför tror du själv att beslutet togs? Inaktiv.

Hur är beslutet felaktigt? Hej, så beslutet är självklart inte felaktigt men. Har bra anledningar till varför jag inte kunnat vara aktiv och spelat mycket på unive rollspel. så jag hade varit inaktiv ett litet tag, efter nån vecka hade jag fått ett meddelande av nån unive bot minns inte vilken men det var typ en påminnelse om mina roller minns inte helt. Jag såg detta först efter min tid hade runnit ut men orkade inte ta tag i det för att hade ungefär nyligen börjat i skolan igen och hade APL i en annan stad så behövde fokusera mer på det än min dator och discord. Sedan för nån helg sen så tänkte jag spela lite och börja bli aktiv men då vart jag kickad från både vanliga och krim dcn. Finns det en chans att jag kan få tillbaka mina roller? kommer självklart va mer aktiv nu när det är lov och min APL är slut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget riktigt bevis än att jag blev kickad från krim dcn och att mina roller drogs efter ett tag.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka