Nekad Gb_glass | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gb_glass

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg-hansa

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Gb Glass#8060

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat aktivt i 3 månader sen en paus men har varit medlem sen 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att kunna växa jobbet genom att aktivt arbeta varje dag och anställa massor av människor som har det som krävs. Jag kommer att arbeta hårt för att göra det till en roligare arbetsplats för mig och mina kollegor. På så sätt kommer fler att vilja fortsätta arbeta, och fler vill söka ett jobb som är garanterat. Som chef kommer jag att ha god kontakt med andra jobb som kan vara sponsrade och då kommer vi att ta in fler arbetare till våra jobb. Jag kommer att kunna utveckla jobbet genom att göra det till en roligare arbetsplats så att fler kommer att vilja jobba där vilket kommer att leda till att fler kommer till trygga hansa för försäkring. Jag kommer att anställa många personer som är kapabla att arbeta i trygga hansa och det blir ett seriöst jobb med bra lön.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? När vi pratar om prissättning och förhandling har jag bestämd erfarenhet, men viktigast av allt vet jag mycket om hur felsystemet fungerar och hur mycket du bör försäkra. Jag har även erfarenhet av specifika roller som chef och btr då jag har arbetat som chef för många Securitas btr och meco. Jag vet hur jag ska behandla mina kunder och anställda. Om jag ser en arbetskamrat bli lite orättvist behandlad, eller någon som är elak mot dem, kommer jag att undersöka det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är i tjänst 4+ timmar om dagen, men om jag är ledig är jag alltid tillgänglig på Twitter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? japp

Nekad, inte tagit intervju på 48 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka