Accepterad Gb_glass | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gb_glass

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838176233/

Ditt Hex-ID: 11000013453d9e9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Gb Glass#8060

Vem var det som bannade dig? karimoooooooo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag var korrupt som en polis. jag hade tagit ett vapen från beslaget och lagret, jag vet att det var mitt fel och ta grejer från beslaget och de hade rätt att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog vapen från polis beslaget och körde med allt iväg, det var inte den smartaste grejen jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktigt ban och det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag körde bilen på ett orealistiskt sätt i staden, och när jag körde igenom piren i 150kmh.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte ta vapen från polisen och tänka till innan jag gjorde det , när jag blev bannad var det inte så roligt, jag har varit bannad i ca 5 månader nu och jag vill börja rpa igen på unive, jag ber så mycket ursäkt för att jag gjorde detta. jag kommer inte göra detta igen! och jag vill visa att jag kan rpa på ett högt nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag har lärt mig mycket efter denna bann och jag kommer inte göra detta igen. jag ber om mycket ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka