Gb_glass
Icke Medlem
- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad heter du på discord? ANUBIS#8060
Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 14-00
tisdagar 14-00
onsdagar 14-00
torsdagar 14-00
fredag 14-04
lördag 10-03
söndag 09-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 juni 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd från unive 10 gånger vet inte hur jag ska jag lägga in en bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag vill hålla koll på rp medans jag själv rp, så jag kan håla ögonen öppna med folk jag rp med som mina kompisar tex så dom inte lallar, eller ngt som bryter mot serverns regler tex vdm rdm och mycket annat, och om jag tror att det behövs så kan jag fråga en staff och förlägna bannen på personen jag bannade, en servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. och en servervakt kan banna eller kika folk son bryter mot mindre regler så att staffs kan hålla koll på på dom större regelbrotten, servervakt uppgift e att vara en lättare staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill banna eller kika folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan banna eller kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man abusar sig av SV permsen, det vill säga att man använder revive eller till ex dödar någon med mening och sen ta deras saker och reviva dem.(Har sätt detta hända) det är PowerGaming generellt, man kan också lägga till FailRP, Sunt Förnuft (beror hur man använder permsen.)
Vad heter du på discord? ANUBIS#8060
Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 14-00
tisdagar 14-00
onsdagar 14-00
torsdagar 14-00
fredag 14-04
lördag 10-03
söndag 09-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 juni 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd från unive 10 gånger vet inte hur jag ska jag lägga in en bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag vill hålla koll på rp medans jag själv rp, så jag kan håla ögonen öppna med folk jag rp med som mina kompisar tex så dom inte lallar, eller ngt som bryter mot serverns regler tex vdm rdm och mycket annat, och om jag tror att det behövs så kan jag fråga en staff och förlägna bannen på personen jag bannade, en servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. och en servervakt kan banna eller kika folk son bryter mot mindre regler så att staffs kan hålla koll på på dom större regelbrotten, servervakt uppgift e att vara en lättare staff som kan kika folk snabbt på piren som tex lallar.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill banna eller kika folk som tex slåss på piren eller bara allmänt lallare som staffs har inte tid med, sen vill jag bli servervakt för att jag vill göra server till en roligare plats och roligare rp, jag har spelat på servern i ett bra tag nu och stöt på många som bryter mot reglerna som tex lallare, och det finns inga tillgängliga staffs för att banna dom även om jag skickar massor med report så kommer ingen och dom fortsätter bryta mot serverns regler, jag vill bli servervakt så jag kan banna eller kika lallarna själv, så jag inte behöver bry mig på det så mycket, och för att göra det roligare för andra spelare som verkligen som vill rp seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man abusar sig av SV permsen, det vill säga att man använder revive eller till ex dödar någon med mening och sen ta deras saker och reviva dem.(Har sätt detta hända) det är PowerGaming generellt, man kan också lägga till FailRP, Sunt Förnuft (beror hur man använder permsen.)