Accepterad Gazzazox | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gazzazox

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swedishshit/

Ditt Hex-ID: 110000111f4607e (Hex)

Vad är din discord tagg? gazzazox

Vem var det som bannade dig? Anticheat, ID 8

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20231121023843_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte vad det kan har varit för har inte ändrat några filer eller något sådant tömde min cache igår och inte lagt till något i mappar eller något sånt och det funkade fint efter jag tömde igår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va att jag gick in på servern för jag skulle göra /totalbans inför en servervakts ansökan och valde och dra spawnmenu till paleto bay för att inte stöta på någon eftersom jag skulle ba in och ut på serven

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet som sagt inte vad anticheat kan har detecktat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror inte jag har fått någon ban tidigare isåfall över 1 år sedan men tror inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad som hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag får reda på vad som kan har orsakat bannen så jag då kommer jag ta till åtgärder för detta är bara tråkigt för mig och er.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag men sitter just nu i väntar på support så jag även kan förklara bannen med ord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka