Accepterad Gaz | Ban Överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lit0x

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981668913/

Ditt Hex-ID: 11000013ce16031

Vad är din discord tagg? lit0x#3568

Vem var det som bannade dig? polarbear

Bild på banmeddelande: Screenshot_2023-05-16_194738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde reglerna på unive servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde en bil i ungefär 400km/h och crashade in i en lykstolpe och voltade flera varv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag glömde att rpa skador och började tjuvkoppla bilen direkt efter crashen istället för att t.ex skriva /me eller ngot av dessa kommands. Jag följde alltså inte regeln gällande powergaming och ber om ursäkt för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det står att jag har en tidigare ban men jag kommer inte ihåg andlendingen eller någonting gällande den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa skador genom att skriva /me och prata i chatten för att vissa att jag hade ont och inte tjuvkopplat en bil som har kört i 400 km/h eftersom det är väldigt orimligt att den skulle funka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag kommer rpa mina skador och inte bete mig orimligt utan tänkt på hur det hade varit i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka