Inaktuell Gaywi.G T R | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? George

Vad heter du på discord? gaywi.G T R#9821

Hur gammal är du? Jag är 14 år född 2008. men är väldigt mogen och vet hur man rpar, folk brukar inte ens tro mig när jag berättar min ålder för dem.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har vart trogen unive rollspelare sedan februari 2022. har alltid spelat på unive kommer alltid spela på unive

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har vart chef innan så jag vet hur det funkar inom just det yrket och jag skulle börja med att bygga ett team jag skulle anställa massa personer och skaffa aktiva och kreativa personal ansvariga och delägare. Varför jag ansöker till just Unicorn: Jo jag ser unicorn som ett ställe med massa möjligheter jag vill kunna göra massa unika scenarion t.ex. sammarbeten låt oss ta ett exempel nu vi unicorn gör ett sammarbete med båtbolaget och sen ordna en fest på en av deras båtar sånt vill jag göra. jag själv har vart med i scenarion där folk har skit tråkig rp ( förlåt för språket ) men detta gör mig jätte irriterad då anledningen vi alla går in på unive för att ha kul och att folk inte låter oss ha det. Som sagt anledningen jag ansöker till detta yrke är för att jag ser det som ett tillfälle för att kunna göra rolig rp för folk och själv ha roligt samtidigt. jag är en väldigt unik person så jag tror att det kommer vara massa unika och kreativa scenarion ifall jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har var varit bahams ägare,delägare,P-A, unicorn Delägare innan och jag vet hur det funkar inom just sånna yrken jag vet hur man ska se till så att det blir aktivt ect,

Hur ofta kommer du vara inne? ag är en väldigt aktiv person.

Måndag 13:00-22:00
Tisdag 13:00-22:00
Onsdag 14:00-00:00
Torsdag 14:00-00:00
fredag 14:00-01:00
Söndag 13:50-01:50

Jag är nästan alltid online och kan ha klubben öppen själv ifall jag är den enda som är ig

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart, jag ansöker till chef jobbet för att kunna bidra med roliga unika och utvecklade scenarion så att alla ska ha roligt och blir jag nekad kommer jag bara respektera den staffens beslut och försöka hitta ett annat sätt att göra rolig rp för andra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ja det är klart, jag ansöker till chef jobbet för att kunna bidra med roliga unika och utvecklade scenarion så att alla ska ha roligt och blir jag nekad kommer jag bara respektera den staffens beslut och försöka hitta ett annat sätt att göra rolig rp för andra

Har du läst våra Regler? Ja för som sagt jag var medlemskaps ansvarig samt helper jobb ansvarig support ansvarig och sv ansvarig mindre än 2 veckor sedan så jag kan reglerna lite extra bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka