Accepterad Gaywi.G T R | Chef-jobb ansökan (bahamas) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ✨Bahama Mamas

Vad heter du IRL? George.

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Hur gammal är du? Jag är 14 år fyller 15.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan slutet av 2021 eller så var det början av 2022 kommer inte rikligtihåg.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo Jag kommer att utveckla jobbet genom att ha massa unika scenarion som t.ex. sammarbeten med olika jobb etc. Jag har vart chef innan på Bahama west mamas så jag vet hur det funkar på denna klubb. Ifall jag skulle bli chef skulle jag börja med att rensa nästan alla arbetare och ta in ett nytt och kompetent samt kreativt team till bahamas och därifrån kommer vi bidra med olika scenarion t.e.x en gång hade vi ett sammarbete båt bolaget och vi kom fram till att vi skulle ha en fest på en av deras största båtar och i utbyte skulle dem få 60% på allt i klubben detta är bara en av de scernarion jag har haft på bahamas och jag lovar att jag kommer se till så att det blir mer !

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt är jag tidigare chef samt btr chef på Bahamas därför väljer jag att söka igen då jag har mycket info om just bahamas. Jag vet hur man ska ta intervjuer speciellt när jag vart staff 3 gånger, Jag vet hur man ska hålla en fest och se till att det ej blir kaos, Jag vet hur man ska behandla folk samt hantera sina anställda, Jag vet hur jag ska göra när jag vill göra ett unikt scenario.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är jätte aktiv och brukar alltid köra på unive från dag till natt då jag anser att det inte riktigt finns något roligare, Jag kommer ha klubben öppen så ofta som möjligt men kanske 1-2 gånger varje vecka kommer vi ha riktigt stora och unika scenarion med rolig och social rp !

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är självklart, Jag väljer att ansöka till bahamas chef då jag anser att det är en möjlighet för mig att bidra med rolig och social rp för spelarna på Unive Roleplay.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope som sagt jag som fd helper och ma vet att det är emot unives regler att vara inne på andra svenska servrar/ ha roller där.

Har du läst våra Regler? Ja. Kan alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka