Nekad Gaywi.G T R | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,447
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? Gaywi.G T R

Vem var det som bannade dig? xbenim

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-21 111454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna kille valde att banna mig i 3 dagar för PWG då han ansåg att jag ej roll spelade tillräckligt bra på min krock

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och min kompis åker runt ute i ingenstans klockan 05 PÅ MORGONEN och då är det så att någon bugg orsakar att bilen flyger upp i luften och krockar då väljer jag att endast Rpa skadad med rösten lite [ Vilket man ej hörde då jag hade problem med min voice chat ] Och sedan kör iväg då blir jag direkt bannad i 3 dagar utan att han gör staff samtal eller liknande så jag hoppar support och blir indragen där sitter xbenim waller407 och evox22, Dom bemöter mig jätte dåligt är jätte otrevliga och oprofessionella. tycker inte någon spelare alls förtjänar att behandlas såhär och att dessa staffs bör få en förbättring

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte anse att det är en direkt felaktig ban då det var mitt problem att min voice chat ej fungerade. Jag borde ha fixat den så fort jag kom ingame för att inget liknande skulle ske.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har då kört på servern ett tag och vi alla är människor och alla gör misstag och därför har jag lyckats samla på mig lite bans.

Den bannen jag har bäst minne av är i 12 dagar av YRO då la jag min på marken 5 minuter efter ett scenario och då var det tydligen emote abuse på något sätt. Där har jag lärt mig att man ej ska lägga sig ner i skott scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha fixat min voice chat och rpat bättre vilket jag alltid gör men nu var jag trött klockan var 5 på morgonen och jag hade haft en lång dag så jag tänkte inte mycket för mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart att rpa bättre och är man trött går man ej in på RP server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej vill bara tacka för att du tog tiden att läsa min överklagan.

Angående mina bans, ska inte ha så många det skall vara typ 30 men Det är jätte många som är Felaktiga dubbel bans och lall bans, Kan förklara i support om ni ej tror mig [ Och ska ha 3 senaste 3 månaderna men har fått felaktiga ]

vi diskutera om din ban i support vi snackade om att din mick inte funka jag förstår dig det kan vara så att din mick inte funka, men du ska fortfarande inte köra vidare med bilen efter du har voltat då blir det ju powergaming men du verkar ju inte kunna förstå ditt misstag så din ban kommer att kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka