Nekad Gaywi.G T R | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558206795/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f3ea54b

Vad är din discord tagg? gaywi

Vem var det som bannade dig? Från början var det ludde. Nu står den på 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: P ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde mig förbjuda metoder och tredjeparts mjukvaror för att se folk genom väggar och kunna locka på folk. har även använt ett programm för att komma in på servern men det vet ni redan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ihåg blev bannad över 1 år sen men tror jag bara vakande och hade blivit skickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut ingen felaktig ban utan gaywi för över 1 år sedan som gjorde fel. Se inte detta som en bort förklaring eller så jag står 100% för mina misstag MEN det vart så jävla tråkigt när trippy och alla dessa börja lägga in rifles som skjuter som shotguns och skit unive var mycket roligare när det bara fanns typ glock ak colt och taurus och lite annat men aja.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som det står i ban meddelandet har jag 71 tidigare avstängningar men dessa siffror är inte korrekta så innan du dömer mig utifrån bilden vill jag att du ska veta att mer än 50% av dessa bans är felaktiga/dubbel bans, Det som hänt är att jag har t.ex. blivit bannad för 1 sak men det har kommit 2 avstängningar eller att någon kanske valt göra om deras beslut sen finns det också en massa felaktiga för att vissa staffs bannar direkt utan att disskutera i support eller via /Samtal men som sagt 71 bans är helt fel och jag har betydligt mycket mindre bans än det. Jag kan bevisa det.

Min senaste avstängning innan denna då innan fusk bannen,

Jag var inne runt 04:00 och samlade univeados till mitt gäng då träffar jag på ett par killar ifrån bloods och vi kommer överens om att jag ska ha mystiska skogen och en annan och de ska ha 3 andra i grape seed sedan kör de därifrån och ungefär 15 min efter att de åkt får jag ett /m utav en av killarna som lyder " kan du ressa jag dog av bugg " så jag ressar och tänker inte mycket på det så ungefär 5 minuter efter det blir jag kickar utav Forsgren32 där det står "ha det gött med din ban :) " och jag trodde att han skojade eller så men så försöker jag connecta och då är jag avstängd för Sv-abuse så jag hoppar support och frågar varför jag är bannad och han säger att jag har ressat någon som blivit skjuten så det visade sig att denna kille ljög för mig i /m och han hade inte dött utav bugg utan någon sköt honom så jag och forsgren32 diskuterar igen och ett par mods kommer in och vi kommer fram till att jag ska bli unbannad och få tillbaks min sv men få 2 server vakt varningar eftersom SV-Ansvariga inte varit tydliga om vi behöver klipp ifall folk ber om ress osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte fuskat men hänt är hänt och jag överklagar för att bevisa att det var ett misstag jag gjorde ett år sedan och jag vill verkligen in på servern och bidra med rp det korrekta sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket. Mycket har hänt sen det och jag är självklart mer mogen än då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kan reglerna.

Philip jag vill gärna skriva lite me dig har saker jag vill ge dig men inget jag kan ta här. Om du tar bort blockeringen kan vi gå vidare med det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka