Nekad Gaywi.G T R | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,454
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? Gaywi.G T R

Vem var det som bannade dig? jaakob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-13 144753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? OOC ingame då jag sa Jag dog 1 sekund innan jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nåra som sköt mot oss och då buggade jag och dog men sekunden innan jag väll var död valde jag att säga Jag dog och då är det OOC ingame. Ifall nu detta är ett regelbrott står jag dör att jag har gjort fel och förstår att detta var fel av mig men allt jag ber om nu är en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt vad jag ska svara då jag personligen anser att det är ej något fel med att säga jag dog när man buggades och dog men tydligen så är det ooc ingame

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit helper ett tag nu men var av med den igår så kommer inte riktigt ihåg vilken min senaste ban var men jag har 100% lärt mig av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte säga att jag dog

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Att man ej skall prata sekunden innan man dör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Jaakob skulle verkligen uppskattas ifall jag fick en förklaring i pm hur detta är ooc ingame

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka