Nekad Gaywi.G T R | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? Gaywi & 816375673861177396

Vem var det som bannade dig? Eh mister 320 bannade mig från denna underbara servern eller det är ludde som står på bannen med det var 320 som tog beslutet vad jag vet iaf

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: P ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fuskade med project nån gång på unive efter jag hade fuskat lite på USA servers.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. aa asså jag kom hem från skolan jag hoppar in i vc [ Jag var boss i gänget "Pirens Äldre" då ] och mina medlemmar ber mig gå ingame så jag försöker connecta till min favorit rollspels server och då stod det att jag är global bannad av fini ac och no joke 5 min efter så gör philip ett möte i krim dcn vid namn "Möte ang fusk" och då ropar han upp flertal namn inklusive mitt och alla dem blev bannade.t

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä borde inte köpt fusk från början lol

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blev bannad en gång för 320 hade lagt in ett script som gjorde att ens vapen var på ryggen och då befann jag mig på piren med en ak i mitt inv och då blev jag bannad för den syndes på ryggen : D

majoriteten utav mina bans är felaktiga vilket jag kan bevisa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt inte köpt fusk men ja kunde nt hålla mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså inte riktigt jag har alltid kunnat alla regler på unive, har varit staff över 4 gånger och kan alla regler så jag har inte lärt mig något nytt jag fatta ju att man inte får fuska men aja hänt är hänt i guess

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Philip svara pm så kan vi diskutera angående denna avstängning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka