Nekad Gaywi.G T R | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? Gaywi.G T R

Vem var det som bannade dig? Indian/gabi

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: perma bannad av indiajn [ dc].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Grov Ma/perms abuse Det som hände var att jag och 2 andra hänge på naken staden runt 08:00 och vi satt och lalla och annat skit och de satt och bröt mot regler och då tänkte inte jag för mig och valde att tpa till tvätten istället för att köra dit vilket var väldigt dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade tog ett par medlemskaps intervjuer speccade och tog reports sen fick jag för mig av någon anledning att rpa lite så jag rpade med Nico reyes bossen i gsf vi chillade rpade o så sen drog jag till naken staden med en kille som heter rocky och en annan som jag ej fick namnet på vi satt där och chillade och lallade lite sen så blev det lite som grupptryck när jag satt där och såg dem bryta regler fick jag för mig utan någon jävla anledning att också göra det så de säger att något tog över tvätten och då så dum jag är väljer jag att tpma oss dit så vi kom fram dit inget hände då de som tog över hann åka iväg innan vi ens hade kommit dit så vi rpade vidare hängde lite på piren sen tog jag mer reports och efter det skulel jag gå dusha och precis när jag tänkte dusha så skriver Troik Kom support och då förklarar jag att jag ska dusha och om det var något viktigt och han säger att det är väldigt viktigt så jag tar på mig mina kläder igen och drar till datan och då blir jag indraget till support med flera staffs vi pratar lite om vad som hände o så sedan kom indian han var jätte trevlig och så sedan kom de fram till att de ska black lista mig från servern och sen vart jag bara bannad ur alla discords utan en förvarning, Detta har förstört hela min sommar helt ärligt för jag hade precis lagt in ped samt startat gäng och nu är det borta över en grej som hände på 7 minuter samt ej förstörde eller liknande för andra spelare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej ett felaktigt beslut utav Indian och gabi utan jag som MA ska visa den bra sidan av unive vilket jag ej gjorde i detta fall,

Vill bara säga att jag har alltid vart en trogen spelare här på unive, Sedan jag fick min dator har jag bara kört på unive, Jag är inne på servern nästan varje dag och spenderar det mesta av min fritid på unive, för 3 dagar sen donerade jag för ped och för 1 vecka köpet jag upp gäng som boss. Detta måste nog vara den första gången jag har gjort något så dumt jag har allmänt en bra rp nivå och försöker bidra med unik och rolig rp så bra som möjligt hela tiden och att en trogen unive spelare som inte är problem ska behöva bli blackad för detta är tråkigt Jag har spenderat hur mycket tid som helst som staff för att få serverns bästa du kan själv se i t.ex. Top reports kanalen hur mycket jag gör för att vara MA sen också att det inte finns något i ban bevis angående min ban tycker jag är lite konstigt,

Det jag vill säga är att jag har vart trogen unive spelare och supportat servern på alla möjliga sätt och att det finns andra lösningar för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban som jag jag har minne utav var av tropcial för mild ooc ingame Det var så att jag hade lärt känna en kille som hetter enmnez [ i discord ] och under den tiden som jag hängde med honom kallade allihopa han för emnez så jag trodde att det var hans namn så när jag kallade han för enmez blev jag bannad i 3 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mycket t.ex. som att köra dit istället och visa sig som en bra MA vilket jag brukar göra men nu var jag trött cp och tänkte inte för.

Vet ej riktigt vad jag fick för mig där men det hände bara gör inte såhär allmänt brukar faktiskt ha bra rp nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket som att när ni ger mig chansen och litar på mig att ha dessa perms borde jag inte missbruka dem vilket var väldigt dumt av mig och kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår 100% att ni kan ha viktigare saker för er därför vill jag att ni tar er tid med att svara på min överklagan och snälla låt oss diskutera lite innan först ifall ni tänker neka den. Det enda jag vill är att kunna ha kul på servern och rpa med mina kompisar, hade jag vart inne endast för att förstöra hade inte jag lagt ner all min energi för att försöka få en ny chans men jag gillar verkligen unive och vill inte börja på någon ny server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka