Inaktuell Gaywi.G T R | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Ditt discordnamn: gaywi.G T R#6969

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff då jag är väldigt kunnig inom staff och vet hur man ska bete sig som helper. jag är väldigt aktiv och aktiva staffs tycker jag är något som behövs i staff team då det är väldigt segt inom reports och helps.
jag tycker att jag borde få en chans i staff teamet då jag är väldigt kunnig inom staff arbetet och vet hur man ska behandla folk och vara professionell under sitt arbete, jag vill kunna hjälpa servern för att jag tycker det är kul samt för att spelarna ska kunna ha kul.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag själv är väldigt aktiv kan vara uppe sent på kvällen och ta support kommer alltid vara aktiv i /help samt ta reportlist för att jag tror ej många gör det. jag kan spela runt 8 timmar per dag eller liknande.

Hur länge har du spelat på Unive? jag börja spela på unive i februari 2022 om jag inte har fel

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja. jag har varit medlemskaps ansvarig så jag har fått en liten bild av staff arbetet t.ex. hur forumet funkar hur man ska vara i support för ibland när jag drog roller så ville jag diskutera med spelaren i support eller så ville dem och då bad jag en staff att dra in mig i ett support rum och kanske vara med. jag kollar alltid på philips och limpis videos för att jag tycker att det är väldigt kul att få se folk göra staff arbete. Jag är kompis med en fd mod så han har lärt mig lite .

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, vill bara tacka att du tog tiden att svara på min ansökan till helper

Senast ändrad:
passar helt ok som staff men har ibland lallig rpe men annars kan han sina grejer +-rep

-- rep REGELBRYTARE SAMT EN LALLARE MVH LankeN Han är Gaywi Och Hejar På Zelge SÅ MINUS REP!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka