Inaktuell Gaywi.G T R | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till M-A teamet då jag vill vara en del av unives utveckling, jag har börjat tröttna på rpn och jag tänker att istället för att köra något annat eller sluta med rp så ansöker jag till M-A teamet, Personligen känner jag att det är kul att kunna göra Staff arbete T.ex. som Specca, Ta support, Hjälpa folk på forumet genom tickets ansökningar ect, Som M-A kan man ju inte göra alla dessa saker så ifall personen som ska ta in nya M-A ger mig en chans i teamet så kommer jag göra så bra arbete som jag kan och försöka komma så långt som möjligt i staff teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som M-A då jag har tidigare erfarenheter inom staff. Jag känner till forumet samt dcn så jag vet hur det funkar, Jag är en väldigt aktiv person och tycker om att hjälpa folk. Som sagt jag har vart staff innan så ifall jag får en plats i teamet så kommer jag direkt påbörja och kommer göra allt så bra som möjligt. En till anledning till att ni ska välja mig är att jag gör alltid mitt bästa för servern och spelarnas skull.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Själv tycker jag att man alltid behandla folk på ett bra och trevligt sätt då anledningen till att staffs finns är att hjälpa spelarna och servern och hur kommer folk se staff teamet ifall man sitter och skriker på folk eller liknande. Jag själv behandlar folk som jag själv vill bli behandlad jag pratar med dem lungt förklarar så de förstår osv. jag är en väldigt lugn person som inte blir arg lätt så jag kan hantera de flesta situationerna.
Tycker att mina reps berättar allt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo medlems rollen, Det är inte vilken roll som helst utan denna roll kan man ej göra mycket t.ex. som rollspela kriminell,polis eller wl jobb, du kan ej vara staff / M-A, det begränsar rpn väldigt mycket ect. jag tycker att medlem rollen är en rollsom borde vara svårare att få för personligen tycker jag att man kan både hjälpa mycket och förstöra mycket med denna rol, det borde vara svårar under medlemskaps intervju samt ansökan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Enligt mig borde kraven att bli medlem på unive vara att
-kunna alla regler t.ex. fivemservern, discord reglerna ect
-vara mogen
-ha seriös rp och kunna göra det roligt för både parterna
-ha samma steam namn som discord, ha ett lämpligt namn utan några konstiga täcken
-veta vad regeln suntförnuft innebär för folk tror bara för att en viss sak ej står i reglerna så kan man göra det t.ex. det var en person som begick ett regel brott jag drog in han i support och han börjar ställa frågan vart står det i reglerna att man ej får göra såhär flera gånger. så jag tycker att suntförnuft är en regel som folk måste förstå bättre
-kunna bidra med social rp.
-vara lojal mot unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som M-A känner jag att man har ansvar som att ta arbetet före rp eller annat.

man skall alltid se till att behandla och hjälpa spelarna på bästa sätt

använda sina perms till det rätta.

inte vara lat t.ex. genom att tänka "nej jag tar ej denna ansökan någon annan kommer säkert ta den "

vara en förebild för servern

tänka på vad man gör när man speccar t.ex. vad man skriver i ooc osv

veta hur forumet och discorden funkar för att se till så att det är så fint och organiserat som möjligt

Hur ser din aktivitetet ut? .Jag tycker att jag är en väldigt aktiv person och är uppe sent på kvällen och då kan det vara få staffs online och där steppar jag in. jag ser alltid folk försöka få hjälp sent på kvällen och då är det nästan 70% att man inte får hjälp men jag kommer alltid hjälpa dessa personer.

Måndag- 15:00-21:40
Tisdag- 14:10-22:00
Onsdag- 14:00-22:37
Tisdag- 15:00-00:00
Fredag- 14:00-01:00
Lördag- 14:00- 02:00
Söndag- när jag vaknar- 03:00

jag kommer också kunna ta ansökningar på forumet genom skol data.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja. Jag har som mål att bli helper samt jobb och support ansvarig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Finns inte riktigt mycket jag vill säga, Tack för att ni läste min M-A ansökan ❤️

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka