Nekad gaywi | Chef-jobb ansökan [Smokey]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,449
Reaction score
90
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahama west mamas

Vad heter du IRL? George

Vad heter du på discord? gaywi.G T R#9821

Hur gammal är du? 14 år född 2008-08-14

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen ungefär februari 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag är en väldigt aktiv och kreativ person darför tycker jag att jag borde bli chef just nu är jag personal ansvarig på bahamas och det har vart så dött ifall jag blir chef där kommer jag utveckla jobbet genom att först anställa kreativa smarta personer som kan hjälpa mig och därifrån kommer vi ha feta festar det kommer vara allt ifrån dansande till alkohol och vip och mycket andra saker som tillbringar rolig och social rp .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på bahamas innan och vet hur man får det aktivt och kul men sist jag var chef dä'r var jag tvungen att säga upp den då 1. jag var medlemskaps ansvarig 2. jag var kriminell samt vice boss i ett gäng. Men jag som var chef på bahamas för inte så länge sen vet hur man fixar fester där hur man skaffar sammarbeten som kan leda till kreativa och roliga scenarion.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:00-00:00

tisdag 15:00-00:30

onsdag 15:00- 01:00

torsdag 15:20- 01:30

fredag 14:30- 03:00+

lördag när jag vaknar -03:00+

söndag 14:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag är ej på servern endast för att bli chef jag är på servern för att ha rolig rp med roliga scenarion och ha bra social rp så båda parterna kan ha kul. Så nej jag kommer inte att lämna servern ifall jag blir nekad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag som FD medlemskaps ansvarig vet att det är emot unives regler att spela på en annan rp server och jag respekterar det + att unive är den bästa rp servern som finns så det är ingen ide att vara inne någon annan stans

Har du läst våra Regler? Ja, som sagt var jag medlemskaps ansvarig från 15 September 2022 - 2022-11-20. så jag kan alla regler mycket bra och vet vad de innebär

Tillbaka