Accepterad gaywi | Ban överklagan [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? gaywi.G T R #6969

Vem var det som bannade dig? etos

Hur lång tid var din ban? 5 dagar har 3 och 19 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1022481370104209488/1050523483597176832/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att etos valde att banna mig för suntförnuft då jag försökte byta bort pengar och vapen mot en bil på trygghansa. det som hände var att jag hade precis vaknat och av någon konstig anledning går jag direkt in på unive och jag skulle köra till piren och då ser jag en hycade/passat köra mot trygg-hansa så jag väljer att köra efter den för att fråga ifall den var för salu men jag tappade den och valde att bara skita i och åka till trygg-hansa och dirket när jag kom dit så träffa jag på en man med namnet haval som ägde en sån hycade som jag hade velat ha så jag går fram till honom frågar ifall den var för salu han säger ja så jag erbjuder 3 miljoner och han säger nej så jag frågar "är du lite busig" och han svarar ja så jag säger skulle du vilja ha 3 miljoner och en "guldig scar" och han säger att han ska tänka på det så vi tar varandras nummer och efter det så tänkte jag köra till gänghuset och då blir jag bannad av etos för Suntförnuft, försöker sälja tunga vapen på trygg-hansa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det började såhär jag hade råkat somnat innan då jag var så uttråkad eftersom min mobil ej funkar men jag vaknar upp kanske 1 timma efter och då startar jag upp datan går in på unive jag vet själv inte ens varför jag gick in jag var as trött men jag gick in ändå så jag kör mot piren i min jdap6x6 som jag har haft ett tag nu och jag har alltid velat ha en hycade för jag tycker att de är jätte fina i Ljus blå med Mörk blå pearl så jag ser en köra mot trygghansa och jag väljer att köra efter den men kommer iväg innan han märker att jag är bakom så jag väljer att börja köra mot trygg-hansa för att kanske hitta en där och när jag kommer fram så hittar jag faktiskt en så jag väljer att gå farm till ägaren frågar ifall den är till salu och han svarar ja och jag blev då lite glad för jag har försökt köpa en hycade i kanske 2 veckor och detta var det första ja jag fick att den var till salu så jag erbjuder direkt alla pengar jag har ( 3 miljoner ) och han säger nej så jag frågar "är du busig" och han svarar med ja och direkt säger jag vill du ha en guldig scar och han säger att han skulle tänka på det då han ej visste vad den nu var värd så han tar mitt nummer och jag ger han mitt och han säger att han ska ringa sen så jag säger okej och tar min bli för att köra hem och då blir jag bannad av Etos för suntförnuft, försöker sälja tunga vapen på trygg-hansa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ej ett felaktigt beslut utan det etos gjorde var rätt jag borde ej försökt sälja vapen på Trygg-Hansa men jag var dum och tänkte att det var okej för ingen var så nära så att de kan höra oss och jag var lite stressad för jag ville verkligen ha den bilen. men nej det etos gjorde var rätt. men en sak jag vill lägga till är att jag vill bara att etos eller den som ska svara på min ban överklagan och grejen är att jag hade precis vaknat och var as trött + att jag åker till Spanien 14 december och kommet tillbaks i januari så jag kommer inte få rpa från 14 december till 5 januari och jag skulle verkligen vilja visa att jag förtjänar en ny chans för etos för jag vill kunna göra rolig rp som är kreativ och social som båda parterna har kul på. med detta sagt så menar jag att jag vill verkligen få rpa på denna underbara server under dessa sista dagar jag kommer vara i Sverige fram till 5 januari 2023 och att jag måde lite dåligt så jag visste knappt vad jag gjorde men det är fortfarande jag som har ansvaret hur jag rpar osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har rpat nu på unive i kanske 9 månader och det har hänt lite saker under dessa 9 månader som har gjort att jag har fått bans men detta betyder ej att alla var rätt placerade utan några har varit felaktiga och några har varit sen när jag var icke meldem och knappt visste var rp var utan bara snodde bilar på piren men jag har tagit lärdom av varenda liten ban jag hart fått och vet vad jag ska göra för att undvika att något liknande i framtiden, dessa är några av bina bans som jag kommer ihåg

1. lall i kriminellt scenario ( av sather )
jag var medlem i ett gäng som heter black cobras vi ägde meth produceringen och vi hade krig med ett gäng som hette vagos då de förstörde marknaden och försökte ta över meth och 1 av deras grbbar kommer till vårt hus helt ensam och säger att han har vapen till salu jag fattar direkt att det var något konstigt då han vägrade ini huset + han stod aldrig stilla och han var allmänt konstig men så smart jag är så följer jag med han lite utanför vårt hus och där kommer en hel 10 sitsig som kidnappar mig de prata med mig och ville att jag skulle berätta lite saker till gänget t.ex. hur och när vi ska ta procent där osv så sen ville de tortera mig och de började med att skjuta mig i benet och då rpade jag på skadan lite lallig vilket gjorde att jag fick en 1 dags ban för lall i kriminellt scenario,

det jag har lärt mig av det scenariot var att jag ska alltid ta det seriöst så det blir roligt för både parterna och ej lalla i sånna scenarion eller allmänt.

2. copbait av casper
klockan var ungefär 02 eller 03 och jag bara körde runt helt vanligt i servern det var knappt 30 personer inne då det var en måndag tror jag och jag så smart jag är väljer att köra lite extra snabbt och jag råkar köra förbi en polis bil 1 gång med då märkte jag ej det men andra gången så såg jag det och jag ville ej stanna då jag 1 hade vapen på mig 2 jag har varit polis så jag visste att de skulle gripa mig för grov vårdlöshet i trafiken och dra mit körkort. att och då hoppar de poliserna support kanske 1 timma efter och jag får ban i 3 dar för copbait då de trodde att jag ville ha dem efter men det löste sig tillslut när jag fick prata med en mod.
det jag har lärt mig av detta scenario är att hålla en realistisk hastighet och göra det mer roligt för poliserna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde ej ens rpat där för jag visste knappt vad jag gjorde och jag borde inte budat vapen mitt på trygghansa ändå om inte någon var nära plus att jag visste ej om killen verkligen var krim så det var lite dumt av mig. men något liknande kommer ej ske igen jag var bara lite trött och borde inte ens varit inne från början utan jag kommer se till att ingen som detta sker igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. jag har lärt mig mer om suntförnuft t.ex. man frågar ej ifall en person vill ha vapen för en bil på trygg hansa ändå om ingen var nära utan vem vet ifall den personen hade varit polis. jag försöker alltid gå efter suntförnuft men just den dagen råkade jag göra ett misstag och det var dumt av mig men alla gör misstag det ät bara så det funkar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår fullstänigt att man inte ska försnabba ärenden för ni staffs inte har all tid i världen då ni använder den för att utveckla unive och det respekterar jag till 100% så ta eran tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka