Inaktuell gaywi : ansökan till staff...

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Ditt discordnamn: gaywi.G T R#6969

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Varför ska just du bli Staff? jag har valt att ansöka till helper för jag anser att det är mycket lall samt regelbrott i rpn och jag vill hjälpa till med att stoppa detta då jag tycker att man ska kunna rpa så de har kul men folk kan ej ha kul när det finns lallare/regelbrytare som förstör RPn ifall jag skulle bli helper skulle jag satsa på att stoppa detta. ag vill bli Staff för att folk ska kunna känna att de kan ha roligt samt vara trygga på unive, jag har mycket tid att göra staff arbete så jag tror att jag hade gjort en positiv förändring i servern då jag har massa tid att utveckla den. jag tycker att jag är en person som är bra bemötande, kan ta kritik, drivande och kreativ darför tror jag att jag hade passat till helper. jag älskar att rpa på unive och har alltid gjort det men något jag hatar är folk som förstör och som sagt det vill jag sätta ett stopp för jag kommer ta hårda åtgärder ifall jag anser att en spelare har förstört mycket för några personer, jag tycker att förstöra så folks rp blir tråkigt är helt oacceptabelt och bara ren idioti darför vill jag ta hårda åtgärder på sånna personer för de förstör så mycket men ifall jag ser en förändring så kan de bli unbannade genom ban överklagan. jag tycker verkligen att det är kul att göra staff arbete och ifall jag bli helper så kommer det hjälpa mig att göra mer arbete jag tycker det är jättekul att specca osv jag brukar alltid kolla på staffs streams och det är en till anledning jag vill bli helper

jag tycker att jag hade passat bra som helper eftersom att jag är en väldigt drivande person med massa tid jag tror att jag hade gjort ett jättebra jobb då som sagt jag har massa tid att lägga ner på Staff arbetet och det som behövs nu tycker jag är tid då det har vart väldigt segt i reports/help. jag vill bli Staff för att folk ska kunna ha roligt på servern. den största anledningen till att jag vill bli helper är att jag vill att det ska vara roligt för folk att rpa på unive och hjälpa folk men ifall jag ska göra det måste jag också satsa på själva servern. som jag skrev innan så har jag en massa tid och jag vill använda den tiden för att utveckla servern så bra som möjligt. jag vill bli helper för att hjälpa de som behöver hjälp jag tycker att jag hade gjort ett mycket fint jobb som helper eftersom att jag är bra bemötande kan ta kritik/bryr mig ej vad någon säger och kan mycket . Rpn detta är något jag väljer att ta upp eftersom folk har ingen social RP längre personligen tycker jag att det brukar se ut såhär på en skott lossning skjut, loota ,12a det är sällan jag brukar se någon med bra och rolig social RP som gör att båda parterna har en chans. jag anser att Staff arbetet hade vart något jätte kul och det skulle ge mig mer motiv att göra arbete. som jag skrev så är det massa lall och jag kommer göra mitt bästa för att folk ej ska lalla utan unive ska ha så bra rp nivå som möjligt.

RP ansvarig jag tycker jag hade passat som rp ansvarig då jag vill att folk ska kunna känna sig trygga på unive samt att de kan ha rolig rp, jag vill att allt ska rulla på fint + jag har hört av flera rp ansvariga att det är något de hade rekommenderat och detta är varför jag tycker att jag borde bli rp ansvarig ifall jag skulle bli helper
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SUPPORT ANSVARIG varför jag vill bli support ansvarig är för att just nu så är det väldigt segt inom support och därför vill jag kunna vara support ansvarig för som sagt jag har en massa tid och support ansvarig är något som jag tycker man behöver ha tid för att vara . en till anledning till att jag vill bli support ansvarig är för att jag gillar att hjälpa folk det är mitt favorit ämne inom Staff arbetet. Som jag ser mig själv så är jag bra bemötande och hjälpsam samt snabb i PM, discord, Ingame och forumet och därför tycker jag att jag borde bli support ansvarig . av någon anledning så känns det som att några staffs inte gillar att ta support men detta är något jag skulle tycka är jätte roligt + att jag skulle vara jättehjälpsam då jag kan mycket är bra bemötande och kan ta kritik

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag skulle vilja bli jobb ansvarig och donations men just nu så kan jag ej så mycket om det men ifall jag blir helper så tror jag att jag kommer lära mig om det och möjligt vis bli det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? som sagt har jag en jäkla massa tid och det är en av anledningarna jag väljer att ansöka till staff men en vecka kan se ut ungeför såhär

måndag 15:00-00:00

tisdag 15:00-00:30

onsdag 15:00- 01:00

torsdag 15:20- 01:30

fredag 14:30- 03:00+

lördag när jag vaknar -03:00+

söndag 14:00-00:00

dessa stämmer ju inte 100% eftersom ibland så kan man vara ute med vänner eller något liknande.

Hur länge har du spelat på Unive? jag tror det var i början av detta år ifall jag ej har fel alltså 2022-03-01 inte exat detta men någon stans där

Har du tidigare erfarenheter som staff? mina tidigare erfarenheter som staff är

1. jag har varit server vakt 2 gånger och där har jag lärt mig en hel del + är server vakt och medlemskaps ansvarig nu
2. jag skulle inte säga att detta är en erfarenhet men jag skulle dock säga att jag lär mig av det och det är att kolla på staffs streams
3. jag känner några staffs och jag tycker att det är kul att fråga vad de gör som staff och liknande och jag lär mig av det de säger.

/sv du skriver i en chatt där alla servervakter kan se och högre om jag tror rätt
/svban (id) du bannar i en timme
/toggleid du ser personers id över dem/
revive id
/spec id du specar en viss person
/spec off du slutar specca
/ooc du skickar ut en text i ooc chatten som alla kan se
/ban id/hex
/kick id anledning
/who id du kollar om personen roller
/trust id du kan bara trusta icke medlemmar och detta gör så att de kan göra några saker som bara medlemmar kan
/detrust du gör så att personen inte längre är trustad
/noclip du flyger osynlig i luften detta är något jätte viktigt för staffsen jag själv kommer att vara i noclip en massa tid.
/m id du skriver en text till en person ingame
/goto id du teleportrar till en person
/freeze id man fryser en person
/dv du dvar bilar som bara står ivägen eller som måste bort
/clearchatforall säg t.ex. att en person råkar skriva något som är ooc ingame eller något som man ej ska se så skriver staffsen oftast /clearchatforall och detta gör så att chatten rensas för alla
/tpm du teleportrar till en plats som du har lagt marker på i mappen
/set jobb du anställer någon till ett jobb
/sc du skriver i en chatt där alla helpers+ ser
/skin id du ger en person skin vilket gör att de kan göra förändingar på sin karaktär

Vilka områden i Staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support. jag kommer försöka att bli ansvarig över mer ifall jag skulle bli helper men jag vill börja enkelt.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej då jag vill bara börja enkelt och när jag varit helper ett tag börja bli ansvarig över mer saker + jag kan inte så mycket om alla områden och jag vill kunna fokusera på 1-2 områden.

Senast ändrad:
++rep lycka till. Du är jätteduktig och du värkar va mycket kunglig om Staff och hur allt fungerar hoppas du får en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka