Nekad gaywi | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,449
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo en vanlig dag från mig brukar se ut såhär Vaknar 07:30 gör det vanliga bortar tänderna tar fram kläder osv ungefär 07.50 börjar jag gå till skolan som liger under 5 min från mig och har mina lektioner avslutar dagen tar mina saker och går hem och oftast när jag kommer hem brukar jag sätta på datorn kolla mina pm kanske chatta med folk i generellt eller chatt och sen hoppar jag gäng vc pratar lite med mina kompisar och sen går jag ingame och rpar på min karaktär josef malki han är 42 år och är med i gänget los reyes som medlem och oftast när vi är ingame så brukar jag vara med bossen bengt johansson eller vapen ansvariga abdi abdulla och vi brukar försöka komma upp med idéer hur vi ska få gänget aktivt osv men just nu fokuserar vi på att hålla en bra rp nivå och ha rolig och social rp för båda parterna för i slutändan är anledningen vi rpar för att ha kul. sen innan jag behöver lägga mig kanske 30 min innan så brukar jag gå in på deobz lall så att jag ej råkar hamna i ett scenario som tar tid som jag ej har men det brukar inte vara så för jag stänger runt klockan 01 så det är inte största problemet inte ofta man hamnar i scenario 01:00 så ibalnd stannar jag inne på unive tills jag behöver stänga. och när jag har stängt spelet så bumpar jag mina ansökningar kollar pms osv och det är hur en vanlig dag brukar se ut för Gaywi.G T R.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ifallhelt ärligt vet jag ej exata tiden jag blev medlem på unive med jag börja rpa här som icke mdlem från 2022-02-01 till ungefär-2022-04-01 men när jag blev melem vet jag ej exat

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) under tiden jag har rpat på unive så har det skett massa misstag som har slutat med ban men saken är att kanske 5 eller 6 är fel aktiga och kanske mer än 70% av mina bans har vart från mina icke medlem tider där ej ej visste vad meningen med rp var jag hade precis köpt en data för första gången och min kusins kompis rekomenderade unive och jag bara gick in på unive för att sno bilar på piren ... men några bans har jag fått som medlem och jag säger ej att de var felaktiga men jag har lärt mig från dem och flera fd och nuvarande sv ansvariga har sagt att jag an bli sv då jag har vart det innan med lika mycket bans så jag har 46 bans men man

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig finns server vakter för att underlätta för unives uderbara staff team genom att t.ex. dva bilar kicka/svbanna lallare på piren eller liknande men en server vakt ska också representera servern på bästa sätt och visa att unive är den bästa svenska rp serven som finns låt oss ta ett exempel en servervakt ska inte gå runt och lalla på piren eller kanske sv abusea.

Varför vill du bli servervakt på servern? på riktigt vill jag bli helper men jag har försökt med det jätte länge men aldrig fått chans och darför ansöker jag till mindre saker t.ex. denna kanske inte är liten men jag har vart ma osv men jag tror ej jag kommer bli helper eller ma och darför vill jag underlätta för de som har chansen att vara staff och samtidigt hjälpa servern + att det är jätte segt just nu i support help osv så några saker kan man ju göra själv som sv så jag vill helt enkelt kunna hjälpa folk med deras behov + att jag tycker att det är kul att göra "mini staff arbete".

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/sv korruption innebär att man använder sina perms till fel sak t.ex. du ska göra en stormning du och dina kompisar kommer in i huset och du ser att de är för många och att ni kommer förlora scenariot så du väljer och svbanna dem för att du ska vinna scenariot detta bryter mot powergaming då du vill endast vinna scenariot och behålla dina vapen 2 sv abuse du svbannar dem för att de ej ska kunna döda dig och ta dina saker ett annat exempel kan vara att du blir kidnappad och de kör dig i en bil för att hitta en plats och göra denna kidnappning men du väljer att ressa dig själv för att du ska hamna utanför fordonet och kunna fly från platsen Detta är abuse men t.ex. ifall du dör av ett bugg som ej går att rpa på så får man använda sig av /revive. korruption tycker jag att är väldigt dåligt och spelare som abusar sin boll borde få redlist från sv tills de visar att de har lärt sig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top