Nekad gaywi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad heter du på discord? gaywi.G T R#6969

Vad är ditt hexid? steam:11000014c834e58

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag valde att ansöka till Medlemskap Ansvarig eftersom att jag vill utveckla unive genom att få in mer personer med wl så dom kan Rpa till fullaste nivå jag tycker att ickemedlemar är ett stort problem för rpandet för av hur jag har upplevt det så är det alltid icke medlemar som inte kan rpa bra eftersom de brukar vara nya till rp eller bara är på unive för att förstöra och som sagt så tycker jag att detta är ett stort problem och därför vill jag bli medlemskapsansvarig för att kunna hjälpa dem som verkligen rpa till en bra rp nivå här på unive och göra dem medlemar. jag kände att jag ville ansöka till medlemskapsansvarig eftersom att jag vill göra skillnad på unive för att som jag skrev i min servervakt ansökan så gillar jag att göra "mini staff arbete " och jag tycker att det är både kul för mig och bra för unive ifall vi har medlemskaps ansvariga för då blir unive bara större och större.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Yes, varför just jag ska bli vald som medlemskaps anavarig jag känner att jag borde få en ny chans som medlemskaps ansvarig för att själv tycker jag att jag var rätt bra på det men kunde ej visa det jag är alltid aktiv men just då hade jag andra saker för mig, jag kommer denna gång visa bra aktivitet jag kommer inte bara skriva t.ex vidare, du har 48 h. man måste tänka på att dessa man sätter på vidare är icke medlemmar och det är ej alltid de kan mycket så för att man ska underlätta för dem skriver man kanske vidare till muntlig intervju du har 48h timmar på dig att ta den muntliga delen annars kommer den automatiskt nekad , du tar din muntliga intervju i väntrum under medlemskaps avd Lycka till ! eller något i den stilen så jag kommer bidra med bra aktivitet och att forumet blir snyggt + att ej göra folk förvirrade.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor?jag som med Jag som har varit medlemskaps ansvarig tidigare vet att personer är lite "olika" ibland och det är helt normalt vi alla är människor men under en intervju ska man alltid använda sig av professionella ord hålla en bra ton och vara snäll mot de som tar intervjun folk kan bli lite arga ibland när man nekar dem men jag börjar alltid med att försöka lunga ner de och förklara att de kan ansöka igen och jag berättar vad de gjorde för att bli nekade så de ej ska göra om det till nästa gång men ifall någon börjar hetsa eller liknande så tillkallar jag staffs eller så får de en timeout.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? medlemskaps rollen är något väldigt viktigt tycker jag för utan den kan man inte jobba på roliga yrken rpa polis eller kriminell osv och det de nya medlemarna som bygger unive så det är väldigt viktigt att inte fel personer får den rollen. jag tycker att en medlem är någon som verkligen vill rpa och vill ha rolig social rp på unive jag tycker att icke medlemar borde kunna få göra mindre då 95% av icke medlemmarna som jag har träffat är bara på unive för att lalla osv och de icke medlmar som vekligen vill rpa har jag hjälpt utveckla sin rp genom att berätta hur man blir medlem osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Enligt mig så är medlemskaps rollen en väldigt stor roll då du kan t.ex. ej rpa kriminell du kan ej rpa på de whitelistade jobben du kan ej bli sv ma eller helper osv så det går knappt inte och rpa utan rollen medlem så jag tycker den borde bli svårare att få men det är min åsikt. ifall någon ska kunna bli meldem på unive tycker jag att de

1. de ska kunna alla regler discord reglerna forums reglerna och ingame reglerna

2. de ska veta vad social rp innebär och de ska kunna göra scenarion som är roliga och har bra social rp samt roliga för båda parterna

3. ej lalla - jag var ju ma innan och jag har träffat på några personer som jag har gjort medlemmar och några av de har varit lallare så jag vill ej ha mer lall på servern

4. de ska ha seriös rp så att det blir kul .

5. inte spela för sin egen vinning utan de ska se still så att båda partena ha kul genom att t.ex. ge mot parten en chans

6. och veta att det viktiga är att alla ska ha kul för anledningen man rpar är ju för att ha kul det är ju ett spel

.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? medlemskaps ansvarig jo det är ju en roll som är ganska viktigt det är medllemskaps ansvarigs som ser till att bra folk kommer in i unive folk som vill rpa till fullaste nivå folk som vill tillbringa rolig och social rp för båda parterna ifall jag skulle få chansen att ta ansvaret som ma igen skulle jag fokusera mindre på att rpa osv jag skulle möjligt vis lämna mitt gäng och skulle fokusera på medlemskaps ansökningar jag skulle kolla forumet mer noggrant för att se till så att det är snyggt där inga ansökningar som ej blivit svarade på och inga ansökningar som har legat uppe mer än 48h. jag skulle också rpa en liten del men då skulle jag försöka hjälpa icke medlemmar som jag t.ex hittar på piren eller torget och förklara genom ooc chatten hur unive funkar och hur man blir medlem på denna underbara servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jo, angående aktivitet jag är en väldigt aktiv person generellt men jag var medlemskaps ansvarig för inte så länge sen men jag blev det i fel tillfälle jag var vice boss i ett gäng chef på bahamas och ma + att jag hade personliga saker att ta hand om så kunde jag inte alltid ta intervjuer men jag gjorde mitt bästa jag landade bara på ungefär 172 träffar i medlemskaps svar men nu är jag ej chef längre lämnade gänget och har fixat allt personligt så jag känner att jag har tiden igen att ta ansvaret som medlemskaps ansvarig, jag antar att jag blev av med min M-A pågrund av inaktivitet eller för jag hade så lite träffar och ifall det var darför tycker jag det var helt rätt jag var ganska inativ men som sagt jag har tiden nu och jag vill kunna hjälpa unive igen ! här är lite tider ja kan rpa

måndag 15:00-00:00

tisdag 13:00-00:30

onsdag 12:00- 01:00

torsdag 14:20- 02:30

fredag 14:30- 03:00+

lördag när jag vaknar -03:00+

söndag 14:00-00:00
dessa tider stämmer ej 100% då jag ibland kan ha saker att vakna till eller något liknande som gör att jag ej kan vara aktiv under en viss tids period.

[ifall det står att jag har kopierat eller liknande så är det från min staff ansökan då det är samma tider]
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag som FD medlemskaps ansvarig vet att det är emot unives regler att rpa,vara medlem, eller ha något med andra rp servrar att göra jag har själv dragit folks roller pga av att de är aktiva deltagare på annan rp sever. och jag håller mig ändast för unive för att vi har ett så fint community och ett underbart staff team så det blir så roligt att rollspela på unive och hjälpa andra ha kul för som alla vet vi rpar för att ha kul och jag personligen tycker jag det är kul att hjälpa andra osv.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej allt jag vill säga är tack för att du tog tiden att läsa min ansökan ta din tid med att svara <3

Senast ändrad:
+rep Han var MA innan och jobbade på mycket bra. Lycka till Gaywi jag vet att du klarar det!

+rep han var MA sen inan och gjorde ett bra jobb tycker han ska få en till chans att visa vad han går för

+rep söta Gaywi jätte duktig person inom sådana ämnen som medlemskaps han han varit MA förut och har gjort det jätte bra förtjänar rollen!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka