Nekad gaywi#6969 (min dc ) | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? gaywi.G T R #6969

Vem var det som bannade dig? aaandrej

Hur lång tid var din ban? 2 dagar men 17 timmar kvar står

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vaeets Anledning: failrp, försöker påverka scenario genom ooc Går ut om: 0 dagar 18 timmar 21 minuter Placerad av: aaandrej ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag påverkade ett scenario genom ooc .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det som hände var att jag letade efter någon att hänga med och då kom jag på att några av mina kompisar bruka hänga vid groovse street rondellen så jag sa till killen som skulle skjutsa mig att släppa av mig vid rondellen och då träffa jag min kompis pekka och han stod mitt i rondellen med 2 andra killar av vad jag såg så jag kommer fram till han vi pratar lite osv och då av någon anledning så lallade vi lite såjag sa 90-34 skicka in piketer eller något liknande men pekka visste att jag inte var polis och då börja vi sprinag runt lite och pekka skriker han är polis ! hanär polis! och då ser jag typ 5-20 personer dyka upp med tec-9 och då ssa jag dirket att jag "lallade" men de sköt mig ändå och då sa pekka till domhur det var osv så de tog mig till sjukhuset och utanför sjukhuset så stannar nemoo och han lootar mig av någon konstig anledning så jag blir irreterad för han tar mina sakerså jag spammade i ooc chatten varför lootar du och en gång varför fan lootar du och det ansåg han som hets ooc så han sa support efter scenario och då säger han att han ska dra min krim och sv och ge mig 30 dagars redlist och när jag frågar om jag kan få en mod för han bara var helper och jag ville ha hälst en mod så det kommer en men han lämnar supporten en halv sekund efter att han har kommit in men till slut så om limpis och han börja fråga lite saker och då kom vi fram till att jag skulle få en 2 dagars ban ingen redlist i 30 dagar och min krim tillbaks med en varning som var i 2 veckor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säg att det var en felaktig ban då jag vet att jag har gjort fel jag blev ganska irriterad när han börja loota . men jag förstår nu att det jag gjorde var fel och därför vald jag att vänta ut mer än halva min ban. detta jag gjorde med polis saken det var mycket lalligt och jag vet att min rp är mycket dåligt jag har försökt att börja bete mig men jag vet inte varför men ibland så går det bara inte men jag försöker förbättra min rp det lovar jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte så bra minne av alla mina bans men den bannen jag har bäst minne av var när jag var bannad 1 dag för bär mask på allmän plats. så det som hände var att jag behövde en telefon för jag var insider och jag insåg att jag inte hade en så när jag skulle gå köpa en så crahsa mitt game och det gjorde så att när jag kom in i unive igen så hade jag mask på men jag tänkte inte på det så mycket eftersom den matchade outfiten och jag la inte märke till det så jag kommer in igen och jag åker till en apple butik och då kommer en polis in i butiken jag tänkte inte mycket på han men den polisen var en sv som bannade mig och skickade ut i förlängning av bans. men av alla mina bans så har jag alltid lärt mig något och jag försöker undvika att begå reglerbrott för mitt och serverns bästa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte spammat utan tagit det sen i support samt inte ens låssats vara polis från början då läget med just ppoliser där var väldigt dåligt där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag t.ex som att man måste ha tålamod och fatta hur rpn ska gå till utan att man ska bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Nekad. Att använda sig av ooc chatten för att förändra ett scenario förstör RP:n enormt mycket. Det är oftast för egen vinning och skulle göra så att alla kommer påverka sina scenarion via metagaming. Det är nolltolerans mot detta och du kommer få sitta av din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka