Accepterad gaywi#6969 (min dc ) | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,454
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? gaywi.G T R #6969

Vem var det som bannade dig? jackz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men 8 dagar är vad som kvarstår

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? detta är vad som står : - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kwvwes Anledning: tar emot meta pengar + bilar Går ut om: 8 dagar 1 timmar 54 minuter Placerad av: Jackz ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad då jackz trodde att jag och min kompis metade samt flyttade saker från karaktär till karaktär. så det som hände att min kompis 1.daoud är min bror ingame och han vade att ge mig lite av hans saker då som sagt jag var hans bror ingame och jag hade hjälpt han mycket under tiden vi hade rpat som bröder när han var krim så brukade han få vapen av mig osv jag har suttit på trygghansa i flera timmar och försökt att byta/sälja hans bilar och likadana saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det som hände att min bror ingame skulle kanske ta en paus från att rpa och eftersom att han var min bror så valde han att ge mig lite av hans saker och vi skulle göra ett scenario där han hamnar i en koma eller något liknande men när jag skulle få sakerna så pratade vi inte och min kompis behövde stänga direkt och då såg det ut som att vi flyttade saker från karaktär till karaktär .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den var 30% felaktig men 70% rättgjort eftersom att : jag tycker att den var lite felaktig då vi hade rpat på det innan och vi flyttade inte saker men jag förstår jackz för det såg ut som att vi gjorde det ifall jag hade varit i jackz plats hade jag gjort samma sak. anledningen varför jag tror att den var 70 % rättgjort och inte 100 då vi hade rpat på det men inte nog det vi gjorde var lite fel och det förstår jag då det inte fanns någon rp medans jag fick sakerna så jag förstår varför jag fick en ban .

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men majoriteten av dem var när jag var icke medlem och då jag inte kunde reglerna. den bannen jag har bäst minne av var när jag blev bannad för att jag hade mask på en allmän plats så det som hände var att jag var hemma hos italienska maffian och insåg att jag behövde mobil så jag fick ta en av deras bilar och köra för att köpa en mobil men på vägen dit så charshade mitt game så när jag reloggade så var jag jätte nära och då gick jag in i apple butiken köpte en telefån och skulle gå daärifrån och då kom det en polis och jag brydde inte mig så mycket om honom men när jag skulle åka tillbaks så blev jag bannad för bär mask i apple butik och då var jag bara lite irreterad då han inte skrev en /m ta av masken och då såg jag att han skickade ut i förlängning av bans och då förlängde jackz den i en dag. jag har tagit lärdom av den bannen och jag ska försöka att inte låta det ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt så var det för lite rp och det var en stor anledning varför jackz trodde vi metade och överförde saker ifall jag skulle kunna gå tillbaks så skulle jag försökt rpa mer och ha mer rolig rp men nu är det lite försent
.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska rpa så bra som möjligt för en bra och rolig rp . detta kommer inte ske igen då detta är en ban jag inte kommer att glöma bort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? sist jag skrev en ban överklagan så glömde jag bort att jag inte fick tagga staffs här och darför fick jag nekad men nu vet jag jag glömde innan då jag brukar se staffs tagga men nu tänkte jag på det och insåg att det var fel .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka