Accepterad gaywi#6969 (min dc ) | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,454
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? gaywi.G T R #6969

Vem var det som bannade dig? frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag men tror det har passerat ungefär 4 timmar av min ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ffsvjx Anledning: copbait (lall) åker fram till polis och säger free min broder Går ut om: 0 dagar 23 timmar 12 minuter Placerad av: frankho ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? frankho valde att banna mig för copbait,lall då jag sa free min broder qpark väldigt nära polisen så de trodde att det var menat åt dem och då valde frankho att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt lite vid torget och inget hände där och då valde jag att köra till marja lisas och det var en kille vid elscooter/cykel hyrningen som behövde skjuts så jag skjutsa honom jag frågade vart han behövde skjuts och då sa han polis stationen så jag körde mot torget stationen och då sa han nej jag behöver skjuts till piren stationen så jag vände om och på vägen dit pratade vi lite och sen precis innan bensin macken så såg vi att polisen hade stoppat en person så vi åkte förbi för vi skulle ändå ta den vägen och då såg jag att det var en qpark bil så jag sa till han som jag skjutsade free min broder qpark och när jag sa det så var vi exat bredvid polisen för de stog ganska nära vägen och precis när vi åkte bredvid dem så sa jag det till killen jag skjutsade och då trodde frankho att det var till poliserna jag sa det så han valde att banna mig för copbait samt lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att detta var inte en felaktig ban då om man kollar från frankhos sida så har han all rätt till att banna mig för de ser ju ut som ren copbait de såg ut som att jag körde till polisen sa free min broder qpark och körde iväg men så var det inte men jag förstår frankho för det såg ju ut som copbait men det var inte meningen att de skulle höra ändå om jag skrek för jag trodde inte att de skulle höra men det blev som det blev så det jag försker säga att jag har gjort fel men det var inte meningen att copbaita eller något liknande så jag tycker att jag borde få en ny chans . detta var inte meningen jag har själv varit polis och jag vet hur jobbigt det är med copbait för jag blev alltid copbaitad som polis och jag vet hur poliserna känner men som sagt det var inte meningen och det är just darför jag tycker att jag förtjänar en ny chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de flesta av dessa bans är innan jag var medlem då jag inte visste så mycket om rp och hur man skulle bete sig då jag bara hade kört unive en gång innan och det var på ett gaming center eller vad man nu ska kalla det men den bannen jag har starkast minne av var när jag blev bannad en dag för jag slog min egna gäng medlem då han hade börjat men det var en mycket nära kompis inom rpandet så jag tänkte inte mycket och bara slog tillbaks på skämt men det var dumt för jag blev bannad eftersom jag gjorde detta och jag har lärt mig av den bannen och jag kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ens sagt det jag sa från början jag borde bara kört och låtit poliserna göra sin grej så jag inte skapar några problem för om jag nu inte blir godkänd så kommer jag missa ett mycket viktigt möte inom mitt gäng och det kommer vara jätte tråkigt och jag kunde nu varit och rpat men jag blev bannad för något dumt jag gjorde jag fattar nu att ändå om det inte var menat till dem så var det fel och jag lovar en förbättring för poliserna hatar att bli copbaitade och jag hatar att bli bannad så det är bara dåligt att göra så som jag gjorde och jag inser och säger att det var fel .

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det spelar ingen roll om att jag inte ens pratar med poliserna det är frf copbait om jag är 1 meter från dem och säger free min broder och jag lovar att detta kommer aldrig ske igen för jag måste värkligen höja min rp nivå och dessa bans sänker bara den . jag har ochså lärt mig att respektera polisernas jobb för jag vet hur jobbigt det är med copbait då jag själv har varit polis och de var alltid minst en person som kom fram till mig och copbaitade .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes ni får ta eran tid och läsa denna när ni kan för att ni har andra saker att öra och det är mot reglerna att försnabba ärenden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka