Accepterad gaywi#6969 (min dc ) | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,454
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243939416/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c834e58

Vad är din discord tagg? gaywi.G T R #6969

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Hur lång tid var din ban? 4 dagar men jag har en kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan inte få fram det men detta är vad som står när jag försöker gå in : - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: eqngve Anledning: Powergaming, VDM Går ut om: 1 dagar 1 timmar 20 minuter Placerad av: Sonkiez ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? sonkiez valde att banna mig för vdm,powergaming jag tror att powergaming delen var när jag körde in i dem när jag inte hann bromsa och inte skrev /sme eller något liknande eftersom jag ville värkilgen få honom.vdm var eftersom att när jag körde efter dem så från ingenstans börja de backa bak och då körde jag in i dem och deras bil förstördes och det var vdm för jag använde mitt fordon som ett vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med min kollega hade förlorat sin Tjänste bil så jag skulle gå köra till honom så jag tar ut en volvo v90cc och jag ska precis köra ut ur garaget så ser jag en svart brabus åka förbi mig i nästan 300 khm så jag börjar jaga honom jag kör emot han och han stannar han svär åt mig sen kör iväg så jag startar en jakt jag säger i radion att jag behöver förstärkning då det var en väldigt snabb bil så jag köer efter honom från securitas kontor till torget där tappar jag honom eftersom att han hade en för snabb bil och ungefär 5 minuter efter så hittar en av mina kollegor han vid grove området och där förlorar de honom och några minuter senare hittas han i torget fast denna gången kör han en grå mansory och min kollega gör så att den förstörs så han måste springa och medans han springer så riktar min kollega på honom och då kommer denna svarta brabusen tillbacka och råkar köra över honom men han är på marken och min kollega riktar så går han upp och springer till brabusen ändå om min kollega har skjutit 2 varnings skott och de kommer iväg och senare hittar en av mina kollegor dem vid piren jag kommer dit och då börjar de köra mot motorvägen men där tappar jag dem för en bil körde in i mig men ungefär 10 min efter hittar en av mina kollegor dem och han kör in i dem så de krockar i sjuk huset och då börjar mannen som jag var efter från början springa om min kollega jagar han och då kommer jag med min bil och blockar framför han han springer runt jag går ut och jagar han på fots och då kommer en chrome färgad supra från ingenstans och plockar upp han och då återvänder jag till min bil för att köra efter dem och nu trodde jag att de hade kört lång bort för jag var rygg mopt dem så jag såg inte men när jag gick in i min bil så börjar jag hålla in w oc h då märker jag att de var framför mig och då hinner jag inte bromsa så jag kör rakt in i dem och jag hann inte skriva /sme eller något liknande då de körde iväg och jag värkligen ville ta de eftersom vi hade jagat han i runt 30 minuter så jag skriver inte / sme men jag rpar skadad så jag kör efter dem när de börjar köra och de kör in i ett ställe nära gas stationen vid polisstationen nära piren och då kör jag såklart efter men när jag är väldigt nära dem så väljer de att broma och börja backa bak och det gjorde att jag körde in i dem och deras bil förstördes och staffsen sa att det är vdm då jag använde min bil som ett vapen eftersom om jag inte hade kört in i dem hade de kunnat köra iväg men jag kör in i dem de och bilen flyger och då gör det att föraren kan springa iväg efter som att jag var enasm och bara kunde jaga en så jag jagar killen som vi var efter från börjar jag jagar han lite och då tar han min tjänste bil och kör iväg och direkt efter det så skriver sonkiez till mig kom support och när jag kom in så var killen jag jaga där och sonkiez säger med att börja ska alla få 2 dagars ban för powergaming och att jag ska få en dubbelt så lång ban som dem eftersom att jag vdm då jag körde in i dem och deras bil gick sönder .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig då jag inte skrev /sme jag vet att det var 100% mitt fel då jag verkligen ville ta dem jag gjorde fel och tycker att jag förtjänar en till chans då jag vet att det var fel och nu när jag tänker på det inser jag hur dumt detta var detta var väldigt dåligt gjort av mig men som sagt jag ville värkligen få dem . vdm när jag körde in i dem det var ett misstag då jag körde efter dem och de bara bromsa fast jag borde inte kört så snabbt jag brode haft mer enheter på plats jag borde tänkt mig för innan jag börja jagar dem men jag var ganska ny på polisen så detta var ett stort misstag men det betyder inte att det var en felaktig ban fast jag tycker att jag borde få en till chans att rpa som som polis för jag vill göra unive tille en bättre och tryggare plats för alla som spelar på unive. jag gjorde ett fel och lovar att det aldrig kommer ske igen för ingen vill att sånt ska hända .

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger på unive men majoriteten av dessa bans är innan jag blev medlem och det var lite tid sen så jag kommer inte ihåg den jag har bäst minne av är när jag blev bannad gör lall så allt började med att jag och några vänner körde till sandy shores flygplatsen för att race och då märkte jag att min snabbaste bil var sönder och då sa jag till min vän josef som kan laga om han kan laga min bil så sa han ok och då gick jag till hangaren för att ta ut min bil så han kan laga den men när jag kör till dem ser jag att min vän amo som jag skulle köra race mot slog på josef och då gick jag och slog amo lite och då börjar vi springa runt och slå varandra och precis innan hade josef råkat köra över han för hans import är väldigt snabb så amo ´var framför och josef höll in w och då körde bilen på honom så detta gjorde att han var låg och detta led till at efter ungefär 3-5 slag så dog han och jag blev bannad för lall det var mycket dumt av oss men klockan var 3 på morgonen och vi hade tråkigt men detta är fortfarande inte en anledning för att göra så men jag har lärt mig av den bannen .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört när jag var menad att vara medvetslös och inte bry mig så mycket att ta dem jag måste ochså tänkta på konsekvenserna som jag kan få om jag gör fel. jag borde ha fått med mig fler enheter och inte köra så snabbt då det kunde varit någon som cyklar på vägen eller något liknande.jag gjorde detta väldigt dåligt det kunde varit bättre på många sätt och jag säger att jag gjorde fel men jag tycker att jag borde få en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket efter denna ban jag ska alltid ha en kollega i min bil och helst en till bil efter mig och jag ska inte bara fokusera på att ta personerna ändå om jag har jagat dem i 10 timmar denna ban kommer göra så att jag kommer utvecklas inom polisen i ett stort sätt och jag ser fram emot att rpa igen på ett bra sätt om denna ban överklagelse blir godkänd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ni får svara på denna ban överklagelse när ni har tid ni har mycket att ta hand om nu så lycka till och tack för att ni tar eran tid för att läsa min ban överklagelse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka