- Meddelanden
- 1,449
- Reaction score
- 90
Vad är ditt namn i verkligheten? George
Vad heter du på discord? gaywi.G T R#6969
Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. yes detta är hur en vanlig dag kan se ut för mig ( jag kommer att beskriva en skol dag och vad jag brukar göra när skolan är över och sånt ) så en vanlig dag för mig kan börja med att jag vaknar ungefär 07:40 tar fram kläder tvättar ansiktet och sånt och efter det brukar jag ta min skol data och allt jag behöver för att dra till skolan och anledningen jag brukar vakna ungefär då är eftersom att min skola är typ 5 meter ifrån mitt hem och då brukar det inte ta mer än 5 minuter för att komma fram till skolan och när jag väl är framme brukar jag gå till mitt skåp lägga in allt så jag inte behöver bära och efter det så brukar jag hitta mina kompisar direkt och oftast så börjar lektionen 5 minuter efter jag hittat dem så jag går in i lektionen gör min grej och eftersom jag bor i södertälje så är det inte alltid lungt i lektionerna utan folk brukar "lalla" med lärarna och liknande saker och det kan vara kul ibland men aja tbx till ämnet jag gör min grej slutar lektionen chillar med kompisarna på våra 5 MINUTER raster och då efter den tredje lektionen eller andra så är det lunch och vi brukar bara gå dit äta prata lite och sen gå spela fotboll och vår lunch rast brukar vara 20-30 minuter så vi hinner spela lite och sen gå till vår lektion. okej till när jag slutar jag brukar börja med att kolla min discord när jag är vid skåpet eller på vägen hem och antigen så brukar jag bara gå hem sitta i call med någon i typ 20 minuter sen går jag in och rpar och här kommer något som inte har med frågan men av vad jag har upplevt så är rpn skit just nu och jag tycker att det något staffsen borde göra något åt och darför vill jag bli servervakt för att underlätta för dem så mycket som möjligt.
yes jag brukar rpa samt sitta i call ibland ( ingen meta så klart eftersom att jag 99% av tiden är mutad ) och mer mot kvällen brukar det bli tråkigt att rpa eftersom att man hittar knappt någon ute samt det är bara folk som lallar då så jag brukar gå och spela cs med min kompis eller spela något och kanske bara sitta i call och chilla.
Hur länge har du varit medlem på Unive? om jag ska vara 100% ärlig så vet jag inte hur länge exat men jag tror 3-4 månader och detta är eftersom att en dag så vakna jag och gick till min kompis och vi stormade en polis station och då fick jag indragna roller. finns en hel backstory till det jag kommer att skriva det fast ifall du inte vill läsa den så läs inte detta som kommer efter punkt . så det som hände var att jag plockar upp min kompis och han hade lämnat ett gäng och de hade typ startat krig mot han eller något sånt eftersom att de gillade inte att han lämna dem så jag och han gick till sandy flygplatsen för att prata med en av deras gäng medlemmar för att berätta varför han lämna osv och då får min kompis ett samtal och samtalet kommer från en kille son var skyldig han ett vapen samt inte svarat på han och ignorerat honom i en vecka + så han svarar och säger ja och killen säger kom snabbt jag är sandy station polsien tog mig kom snabbt innan de tar mig till fängelse så det första min kompis säger är att vi ska ta vpen och dit så jag frågar varför och då säger min kompis hur det var och jag av någon anledning valde att hjälpa honom för han skulle ochså kidnappat han efter vi friat honom så vi kommer fram vi går in i stationen med dragna vapen genom bakdörren och vi gåt ner till häktes cellen och väntar tills de skulle transporterat honom till fängelse och när de skulle börja med transporten så sprang vi in och sa att dom skulle ge oss honom och då springer en annan polis in och skjuter mig medans jag riktar på honom så vi båda dör och då säger staffsen hoppa support så jag trodde att det var eftersom att han halvt fear rpade men sen så visade sig att vi behövde ansöka när polisen sa att man inte behöver det så vi båda fick ban och indragna roller för stormning utan tillåtelse
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) från all min tid på unive så har jag blivit bannad många gånger men majoriteten av dessa bans är när jag var icke medlem då jag var ny till rpn och inte kunde reglerna men till frågan om jag inte har fel nu så har jag 36 bans och jag vet att det inte låter bra och jag lovar att jag har förbättras eftersom att de flesta av mina bans är som sagt innan jag var medlem .
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. enligt mig är uppgiften för en servervakt att underlätta till staffsen genom att t.ex. dva bilar som ligger helt ute ingen stans kicka folk och det finns mycket som en server vakt kan göra för att underlätta för våra staffs på unive. jag tycker att en server vakt är till för att representera unive på ett så bra sätt som möjligt och eftersom att unive inte är en whitelist så finns det ju icke medlemar och 90% av dessa spelar är antigen nya till rpn eller bara är här för att lalla och för dom ska man vara ett bra exempel för vissa av dom vill verkligen rpa på riktigt och så bra som möjligt. altså av allt jag nu skrev på denna frågan menar jag att servervakter är till för att underlätta för staffsen och visa ett bra exempel på en spelare på unive.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag vet att som staff måste man göra mycket arbete och om inte jag har fel nu så är 320 den ända utvecklaren och det är inte så lätt att hålla en server uppe staffsen måste göra sitt jobb dom ska inte vara på t.ex. piren och dva bilar eller bilar som bara står på vägen de ska se till att unive helt enkelt inte är kaos och darför finns servervakter. en anledning jag vill bli server vakt är att eftersom att jag helt enkelt gillar att göra sånt här mini staff arbete jag har ansökt till staff och hoppas på att bli vidare för jag tycker att det är jätte kul att hjälpa utveckla servern och göra unive till en bättre plats men just nu så tror jag inte att jag kommer bli staff och darför vill jag bli server vakt för om jag inte kan bli staff så vill jag åtminstone underlätta för dom som redan är staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. yes nu ska jag berätta lite saker jag har varit servervakt innan här på unive och anledningen är eftersom att jag gjorde hlr på en person och revvade honom när jag var klar men det staffsen sa till mig var att jag utförde hlr fel och fortfarande revvade och det ansens som korruption och ifall jag blir server vakt kommer jag att tänka igenom varende /revive jag gör och ta mitt ansvar som servervkat mer seriöst. okej sv abuse eller korruption är helt änkelt att jag använder min roll/perms till sv helt fel t.ex. att jag hotar någon i ooc att ge mig pengar ingame annars bannar jag dom eller att ha på toggleid i scenario och anledningen jag inte ska ha toggle id under scenario är eftersom att det kan användas som wall-hacks och sv abuse är att jag använder mina perms när jag inte ska så ett till exempel är ifall jag flyger ur en bil och dör och inte orkar rpa på det så jag revvar bara det är sv abuse.
Vad heter du på discord? gaywi.G T R#6969
Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. yes detta är hur en vanlig dag kan se ut för mig ( jag kommer att beskriva en skol dag och vad jag brukar göra när skolan är över och sånt ) så en vanlig dag för mig kan börja med att jag vaknar ungefär 07:40 tar fram kläder tvättar ansiktet och sånt och efter det brukar jag ta min skol data och allt jag behöver för att dra till skolan och anledningen jag brukar vakna ungefär då är eftersom att min skola är typ 5 meter ifrån mitt hem och då brukar det inte ta mer än 5 minuter för att komma fram till skolan och när jag väl är framme brukar jag gå till mitt skåp lägga in allt så jag inte behöver bära och efter det så brukar jag hitta mina kompisar direkt och oftast så börjar lektionen 5 minuter efter jag hittat dem så jag går in i lektionen gör min grej och eftersom jag bor i södertälje så är det inte alltid lungt i lektionerna utan folk brukar "lalla" med lärarna och liknande saker och det kan vara kul ibland men aja tbx till ämnet jag gör min grej slutar lektionen chillar med kompisarna på våra 5 MINUTER raster och då efter den tredje lektionen eller andra så är det lunch och vi brukar bara gå dit äta prata lite och sen gå spela fotboll och vår lunch rast brukar vara 20-30 minuter så vi hinner spela lite och sen gå till vår lektion. okej till när jag slutar jag brukar börja med att kolla min discord när jag är vid skåpet eller på vägen hem och antigen så brukar jag bara gå hem sitta i call med någon i typ 20 minuter sen går jag in och rpar och här kommer något som inte har med frågan men av vad jag har upplevt så är rpn skit just nu och jag tycker att det något staffsen borde göra något åt och darför vill jag bli servervakt för att underlätta för dem så mycket som möjligt.
yes jag brukar rpa samt sitta i call ibland ( ingen meta så klart eftersom att jag 99% av tiden är mutad ) och mer mot kvällen brukar det bli tråkigt att rpa eftersom att man hittar knappt någon ute samt det är bara folk som lallar då så jag brukar gå och spela cs med min kompis eller spela något och kanske bara sitta i call och chilla.
Hur länge har du varit medlem på Unive? om jag ska vara 100% ärlig så vet jag inte hur länge exat men jag tror 3-4 månader och detta är eftersom att en dag så vakna jag och gick till min kompis och vi stormade en polis station och då fick jag indragna roller. finns en hel backstory till det jag kommer att skriva det fast ifall du inte vill läsa den så läs inte detta som kommer efter punkt . så det som hände var att jag plockar upp min kompis och han hade lämnat ett gäng och de hade typ startat krig mot han eller något sånt eftersom att de gillade inte att han lämna dem så jag och han gick till sandy flygplatsen för att prata med en av deras gäng medlemmar för att berätta varför han lämna osv och då får min kompis ett samtal och samtalet kommer från en kille son var skyldig han ett vapen samt inte svarat på han och ignorerat honom i en vecka + så han svarar och säger ja och killen säger kom snabbt jag är sandy station polsien tog mig kom snabbt innan de tar mig till fängelse så det första min kompis säger är att vi ska ta vpen och dit så jag frågar varför och då säger min kompis hur det var och jag av någon anledning valde att hjälpa honom för han skulle ochså kidnappat han efter vi friat honom så vi kommer fram vi går in i stationen med dragna vapen genom bakdörren och vi gåt ner till häktes cellen och väntar tills de skulle transporterat honom till fängelse och när de skulle börja med transporten så sprang vi in och sa att dom skulle ge oss honom och då springer en annan polis in och skjuter mig medans jag riktar på honom så vi båda dör och då säger staffsen hoppa support så jag trodde att det var eftersom att han halvt fear rpade men sen så visade sig att vi behövde ansöka när polisen sa att man inte behöver det så vi båda fick ban och indragna roller för stormning utan tillåtelse
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) från all min tid på unive så har jag blivit bannad många gånger men majoriteten av dessa bans är när jag var icke medlem då jag var ny till rpn och inte kunde reglerna men till frågan om jag inte har fel nu så har jag 36 bans och jag vet att det inte låter bra och jag lovar att jag har förbättras eftersom att de flesta av mina bans är som sagt innan jag var medlem .
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. enligt mig är uppgiften för en servervakt att underlätta till staffsen genom att t.ex. dva bilar som ligger helt ute ingen stans kicka folk och det finns mycket som en server vakt kan göra för att underlätta för våra staffs på unive. jag tycker att en server vakt är till för att representera unive på ett så bra sätt som möjligt och eftersom att unive inte är en whitelist så finns det ju icke medlemar och 90% av dessa spelar är antigen nya till rpn eller bara är här för att lalla och för dom ska man vara ett bra exempel för vissa av dom vill verkligen rpa på riktigt och så bra som möjligt. altså av allt jag nu skrev på denna frågan menar jag att servervakter är till för att underlätta för staffsen och visa ett bra exempel på en spelare på unive.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag vet att som staff måste man göra mycket arbete och om inte jag har fel nu så är 320 den ända utvecklaren och det är inte så lätt att hålla en server uppe staffsen måste göra sitt jobb dom ska inte vara på t.ex. piren och dva bilar eller bilar som bara står på vägen de ska se till att unive helt enkelt inte är kaos och darför finns servervakter. en anledning jag vill bli server vakt är att eftersom att jag helt enkelt gillar att göra sånt här mini staff arbete jag har ansökt till staff och hoppas på att bli vidare för jag tycker att det är jätte kul att hjälpa utveckla servern och göra unive till en bättre plats men just nu så tror jag inte att jag kommer bli staff och darför vill jag bli server vakt för om jag inte kan bli staff så vill jag åtminstone underlätta för dom som redan är staffs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. yes nu ska jag berätta lite saker jag har varit servervakt innan här på unive och anledningen är eftersom att jag gjorde hlr på en person och revvade honom när jag var klar men det staffsen sa till mig var att jag utförde hlr fel och fortfarande revvade och det ansens som korruption och ifall jag blir server vakt kommer jag att tänka igenom varende /revive jag gör och ta mitt ansvar som servervkat mer seriöst. okej sv abuse eller korruption är helt änkelt att jag använder min roll/perms till sv helt fel t.ex. att jag hotar någon i ooc att ge mig pengar ingame annars bannar jag dom eller att ha på toggleid i scenario och anledningen jag inte ska ha toggle id under scenario är eftersom att det kan användas som wall-hacks och sv abuse är att jag använder mina perms när jag inte ska så ett till exempel är ifall jag flyger ur en bil och dör och inte orkar rpa på det så jag revvar bara det är sv abuse.