Accepterad Gavve95 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gavve95

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Gavve#2966

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 1987

Berätta om din karaktär. min bakgrund och karaktär är att jag är född och uppvuxen i gävle! jag är 36 år gammal och jobbar på bilverkstad! jag är glad och positiv som person och mitt största intresse är bilar , billjud och bilutställningar och skruva med bilar! jag skulle vela bli medlem och jobba på mekonomen eller scstyling i spelet också och hjälpa folk med bilar och utvecklas mer som person! jag älskar att arbeta hårt och effektivt och stora utmaningar är inget hinder!

Vad kan du bidra med till serverns RP? att hjälpa andra personer vid behov och arbeta hårt och effektivt och ha en trevlig attityd kan få folk att utvecklas och bygga upp denna servern till en positiv och rolig gemenskap genom att följa regler och skyldigheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela som om det vore verklighet! om någon tillexempelt hotar dig med ett vapen och ska råna dig på stan så blir man ju chockad och rädd och gör som han/hon säger åt dig! det är inte direkt så att man springer där ifrån eller är uppkäftig i verkligenheten med en pistol riktad mot sig! tänk som att det är du i verkligheten för då blir det hela mer spännade/roligare i spelet och mer verklighetstroget, så vid en sån händelse / situation så låter man motparten vinna sitt drag

Hur hittade du Unive? det är en svensk server med bra rykte och har bekanta som spelar och arbetar hårt på denna server och jag vill vara en i gänget som får servern att utvecklas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka