Accepterad Gavo1337 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gavo1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Gavo1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/poderpoder/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Ryan

Vad är ditt discord namn? gavo#7827

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt speciell pjäs som tar fram mycket på bordet. Han heter Björn Flensson och har ca 30 år på nacken. Det roliga med karaktären är att han har två livsstilar som strider emot varandra lite. Björn gillar Volvo och att "ragga runt" samtidigt som han pratar som en bisexuell stureplans-lirare (vilket han också är).
Har haft mycket kul med denna karaktär hittills och hört mycket skratt samt samlat på mig mycket vänner.
Björn tar verkligen inte hårt på när någon är taskig utan slänger tillbaka en rolig kommentar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har mycket erfarenhet av seriös RP och är bra på att hålla mig i karaktär. Lägger fram många kort på bordet och tror verkligen att jag kan bidra positivt till servern, både med skratt och bra RP. Jag är inte typen som blir arg eller göra spontana saker som kan dra ner upplevelsen av servern för andra spelare.
Mitt ändamål är att ha kul, jag vill inte bli rikast och tuffast eller något sånt jag vill bara se till att ha roligt med mycket breda scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelar på servern utan whitelist där det finns de som drar ner RP upplevelsen (OOC när man pratar) så tror jag att det skulle vara ännu roligare att spela på en whitelistad server!

Hur många timmar har du på FiveM? 388

Hur hittade du Multistaden? Genom serverlist

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Inte vad jag vet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka