Nekad Gatukök1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gatukök1

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? lenny

Vad heter du på discord? Psykbryt#6513

Hur gammal är du? 08-01-31

Hur många timmar har du på Fivem? 1000+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill få trygghansa att få en större del i rpandet då polisen klagar och faktiskt försöker rpa på trygghansa men trygghansa har aldrig haft en stor del i rp och jag vill få detta att bli bra och få trygghansa att rulla på och höja ryktet om trygg hansa då jag har haft motivation att rätta till trygghansa ett tag nu

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare jobbat på trygghansa men det var jätte länge sedan så jag har koll på hur det fungerar med trygghansa och uppbyggnaden av företaget jag har även erfarenheter med kunder från andra jobb som tex marja lisas saras auto och vianor men har även chef erfarenhet då jag var chef på brittas ett tag när det fanns var även biträdande i 2månader där innan så jag vet hur man håller uppe ett företag med ekonomin och sånt man behöver veta

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Johan Bengtsson och är 22 år gammal och har sedan liten haft en bra uppväxt och när han föddes bodde han i en stad som heter Trollhättan och han märkte under hans uppväxt att detta inte kommer funka i den lilla staden som inte har mycket invånare så han valde att flytta till staden unive där han snabbt fick sommarjobb på brittas och då bestämde han sig för att satsa på Brittas så Johan blev tillslut biträdande chef och när han väl var där kände han att han hade tröttnat på att vara bilförsäljare så han sa upp sig och gick till autoexperten för att få en ny resa men han fick sparken för att dom inte ville ha Johan som anställd mer och efter det har han jobbat lite smått på Saras qpark och marja Lisas nu har Johan bestämt sig han ska öppna eget företag och det ska heta trygg-hansa

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 3h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka