Nekad Gatti | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Arvid15] [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gatti

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
30
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Afram

Vad heter du på discord? Gatti#0090

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? länge väldigt länge

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet inom att ta in personer som har erfarenhet inom socialarbete samt kör erfarenheter. Jag kommer utveckla jobbet rejält från uniformerna till bilarna till hur hela taxin ska styras. Min taxi firma ska ha kvalificierade individer som kommer behöver göra utbildningar. Jag kommer hålla i utbildningar/lektioner i ett par dagar per vecka. Jag kommer att se till att alla som vill ta en intervju kommer behöva att antligen göra en skriftlig ansökan. Framtidsplanen är att folk ska komma helt outbildade en vecka och sedan så kommer jag hålla lektioner/powerpoint på hela jobbet. Behövrigheterna på jobbet kommer att vara att ha B körkort. Annat kommer jag och andra utbildare lära dom så att dom förstår vad man ska göra. Jag kommer hålla en realistisk taxi firma med skit bra rp och bra scenarion.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte erfarenheter inom taxi byron så det kommer att vara nytt för mig men kommer att lösa allting innan jag börjar anställa folk. Jag som chef ska ha en ansvarighet att se till så att jag och mina kollegor vet vad dom ska göra. Som chef så ska jag veta allt om jobbet, jag kommer göra min egen research på olika typer av taxi firmor och hur dom arbetar IRL och så ska jag försöka få in det till min firma.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 8h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? AA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka