Nekad Gatti | Ban Överklagan [Nilsis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gatti

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gatti6978

Ditt Hex-ID: 110000133402437 (Hex)

Vad är din discord tagg? Gatti#0090

Vem var det som bannade dig? Nilsis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: neeej.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snackade om kriminella saker bredvid en polisbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var passagerare i en bil och vi bara åkte runt. Sedan syd om gamla sjukhuset så är det en polisbil bredvid våran bil. Då säger jag ¨Du har väl akn?¨ ¨Har du c4an¨. Poliserna satte på syrener och la deras bil framför våran bil. Vi säger ¨¨hej hallå?¨ då svarar dom inte. Då kör föraren iväg ifrån platsen så att det blev en polisjakt. Vi hann gå iväg ifrån polisen och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde såklart felet fast jag tycker att 7 dagar är elakt. Jag förstår att det jag gjorde är helt oacceptabelt och jag är bekant med regeln ¨cop bait¨, Jag förstår varför jag fick bannen och hur det påverkar ens rp. Det jag gjorde var fel och staffsen hade helt rätt att banna. Jag kommer aldrig mer göra detta och jag tar fullt ansvar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har andra bans kmr it ihåg alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bara att faktiskt ha lite konsekvenstänk och inte genomföra en sån dum sak. Jag borde tänkt på konsekvensen jag skulle fått och bara inte varit dum. Vill tillägga att jag råkade ha på skrik, det var meningen att ha på ¨whisper¨ jag vet att man ska fortfarande tänka att det är en polis som kanske kan höra men tycker att det är mer suntförnuft än copbait.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det jag gjorde var jätte fel och kommer aldrig hända igen. Jag gjorde ett grovt regelbrott och just copbait upplever poliser jätte mycket och nu är jag en av dom som copbaita. Jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka