Nekad Gatti | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gatti

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gatti6999/

Ditt Hex-ID: 110000133402437 (Hex)

Vad är din discord tagg? Gatti#0090

Vem var det som bannade dig? BY G

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: PEMA.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hotade ett par människor med vapen pga att dom slog ner mig tycker att denna bannen är lite felaktig men skulle säga att man kunde iallafall rpa på det för det är inte regelbrott att vara kaxig som polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Rpade och sedan så snackar vi med ett par människor och sedan blir jag bannad (kmr it ihåg mycket=

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda, jag hotade dom med vapen men det är vad poliser gör, även om jag överdrev och tog fram vapen spelar ingen roll, detta är inget regelbrott. Lite lallig var jag ändå men jag tycker inte att jag gjorde så mycket fel ooc, asså jag var lite kaxig ja men poliser kan vara det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kmr inte ihåg blivit bannad för andra grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? agerat mer profosionellt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara profosionell oavsett, men tycker ändå inte att jag gjorde helt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka