Accepterad GaTjil | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GaTjil

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120831268/

Ditt Hex-ID: 1100001452cd324 (Hex)

Vad är din discord tagg? GaTjil - Barrö#7831

Vem var det som bannade dig? Amo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame byter pedkläder utan gaderob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort misstag jag har med i ett gäng aldrig visat dem denna ped Jag var dum och lyckan tog över jag sa texturer ingame istället för färger jag bytte massa kläder utan gaderob och utan suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i mitt gäng hus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att bannen var rätt jag tabbade mig och gjorde allt detta utan att tänka mig för jag snacka ooc och gjorde det ena och det andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde snabbt förbi stan villket jag tagit lärdom av och gör ej mer jag håller hastighet och ibland väntar på röd ljus men inte alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra massa grejer annorlunda jag hade kunnat rpa på att jag tar ut kläderna från gaderoben, bilen, väskan och andra ställen men jag tänkte mig ej för så jag tog bara på mig kläderna utan att rpa på något slags ställe där kläderna skulle kommit ifrån. Istället för att säga texturer kunda jag använt mig av ordet färger blan annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig detta kommer ej hända igen detta blev en grov lärdom för min del jag kommer aldrig sätta på mig kläser utan att vara i en klädes butik eller någon stans där jag kan rpa på att kläderna kommer ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa det klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka