Nekad Gaston | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaston

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198413318352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Nilsson

Vad är ditt discord namn? Gaston@6407

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2002

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Gustav är 21 år gammal och ser ljust på framtiden. Han kommer ursprungligen ifrån landet och är uppvuxen på en gård tillsammans med sin bror Simon. Båda bröderna brinner frö sitt bil intresse och har därmed flyttat in i staden för att förhoppningsvis kunna leva på sina drömmar och intressen. Gustav jobbar just nu på postnord men han vill gärna söka vidare till något bättre jobb men lite högre status och lite mer bil inriktat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är riktigt kul att spela rp och lever mig in i min karaktär till 100%. Jag kommer att bidra med äkta rp och rolig och härlig stämning. Det är svårt att hitta bra svenska rp men unive är en mycket bra server som jag gärna spela mycket på och därför hoppas jag på att bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en riktigt bra server

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett intressant och roligt bilrelaterat jobb och köpa och trimma bilar och hänga med folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett intressant och roligt bilrelaterat jobb och köpa och trimma bilar och hänga med folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka