Accepterad Gasoltub | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gasoltub

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? akmedcyckel

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2009

Berätta om din karaktär. En gång i den lilla staden Unive levde en pojke vid namn Akmed. Han var känd som "Akmed på cykeln" eftersom han aldrig tycktes gå någonstans utan sin slitna, gamla cykel. Akmed växte upp i en tuff del av staden där kriminalitet var vanligt förekommande. Hans föräldrar kämpade för att få ekonomin att gå ihop och det fanns inte mycket pengar över till Akmed och hans syskon. Från en tidig ålder lärde sig Akmed att klara sig själv och snart började han utforska de mörka gränderna i staden.

Som tonåring drogs Akmed in i den kriminella världen. Han började som springpojke åt en lokal knarklangare som kallades "Jacob Baza". Akmed såg hur snabbt pengarna rullade in för de som var villiga att bryta lagen, och snart hade han själv blivit en del av den kriminella verksamheten. Han började sälja droger och snart hade han ett rykte om sig som en skicklig och hårdför ung kriminell.

Akmeds liv på cykeln gjorde honom till en snabb och smidig budbärare. Han kunde smita förbi polispatruller och leverera varor till kunder i hela staden utan att bli fångad. Han blev en viktig tillgång för Jacob Baza och började tjäna stora pengar. Men samtidigt som han njöt av de materiella fördelarna insåg Akmed också att han hade hamnat på en farlig stig.

En kväll, när han var 17 år gammal, blev Akmed stoppad av polisen när han var ute på ett uppdrag för Jacob Baza. Han hade på sig en väska full med droger och kunde inte komma undan. Akmed greps och dömdes till fängelse för narkotikabrott. Under sin tid bakom galler insåg Akmed att han hade gått vilse och att hans kriminella uppväxt hade förstört många möjligheter för honom.

Efter att ha avtjänat sitt straff bestämde sig Akmed för att vända sitt liv. Han lämnade den kriminella världen bakom sig och började arbeta hårt för att bygga upp ett ärligt liv. Med stöd från en mentor som han träffade under sitt fängelsestraff, lyckades Akmed få ett jobb och börja om på nytt. Han använde sin skicklighet på cykeln till att delta i lagliga cykeltävlingar och blev en förebild för unga i staden.

Akmeds kriminella uppväxt hade präglat honom på många sätt, men det var genom att lära sig av sina misstag och ta kontroll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba på dom olika jobben som unive erbjuder. Jag kan även ta och rpa socialt med dom andra spelarna på unive. Jag kan träffa nya, göra scenarios och mycket annat!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man kan ge den andra sidan av scenariot/personen en vinst. Så det blir kul för alla. Istället för att en ska bara ha roligt så gör man scenarios där man kanske kraschar framför polisen med mening. Eller något sådant. Så det gör att båda kan få roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fail Rp. Fear Rp. Sunt förnuft. Cop baiting och massa annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat på olika servers. Som olika jobb. Jag har rollspelar som polis och massor annat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser mycket fram emot det här! Ha en trevlig kväll.

Godkänd, vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den innan det automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka