Accepterad GaskiS | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GaskiS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? GaskiS

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2007

Berätta om din karaktär. mitt namn Mehdi Almezaf

smeknamn Mehdi

Min karaktär kommer från ett tufft krig då hans föräldrar skickade iväg honom till svergie när han var väldigt ung så när han kom till svergie så hamnade han i en foster familj. Mehdi lärde sig svenska väldigt fort och kände sig som 1 i mängden de gick bra i skolan för Mehdi också han hade riktigt bra betyg och började få ganska många vänner. Hans foster familj tog hand om Mehdi som att han var deras egna son. Mehdi blev äldre och närmade sig att flytta ut i världen och stå på egna ben han hade 1 år kvar i gymmnasiet. När hans foster mamma blev sjuk hon hade fått cancer och doktorerna kunde inte göra nånting för att rädda henne då hände nått i Mehdi. Han var helt förkrossad han började skita i skolan och hans betyg blev genast sämre och han började hamna på fel bana i livet med brott och kriminalitet och har åkt in och ut från fängelset ända sen hans mamma gick bort. Mehdi försöker hitta tillbaks till ett normalt liv men de är inte så lätt för Mehdi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Spela via reglerna och bidra till en så bra rp upplevelse som möjligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att inte bara du vinner i alla scenarion att inte bara tänka på sig själv så att de blir ett sånt bra rp scenario som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått reglerna. tex Combat logging att man inte ska stänga av under ett pågånde scenario, Rdm inte döda eller slå nån person utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har lite erfarenhet inom rollspel men aldrig hittat en bra server och hoppades på hitta en server och den här verkar vara riktigt seriöst gjord och bra community

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag inte säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

hejsan hur går intervjun till och när och var gör man den

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka