Accepterad Gasjevlen | Ban Överklagan [swixxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gasjevlen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255358337/

Ditt Hex-ID: 11000014d318b80

Vad är din discord tagg? gasjavlen

Vem var det som bannade dig? swixxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-28 173801.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ville inte att jag skulle göra om mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tydligen kallas det för "E copar för att plocka snabbare" vilket jag inte viste att man inte fick göra eftersom att mina kompisar visade mig hur man gjorde och hur det fungerade och jag tänkte bara att det var ett snabbare sätt att plocka och dom sa inget om att man inte fick göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att han sa att han gav mig en muntlig varning men sen en stund efter så blir jag fk bannad även fast han sa att jag bara skulle få en muntlig varning. Men eftersom att det står i reglarna att man inte får göra så så var det inte en felaktig bann det är bara att jag inte viste om att det var mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men det var en felaktig ban eftersom att det var bara för att jag hade satt mig i en buske för jag skulle fixa lite saker på 5 min irl och sedan kom jag tillbaka med en ban. Jag har också blivit bannad av anticheatet av ingen anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lyssna fullt ut på mina vänner utan läsa reglerna innan nogrannare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ska lyssna fullt på mina vänner och läsa reglera nogrannare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka