Accepterad Gashi | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gashi

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198021154994/

Ditt Hex-ID: 110000103a118b2

Vad är din discord tagg? Vicious9029

Vem var det som bannade dig? Maze

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20240221_183841.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund att jag gav en icke medlem vapen för och hota men han råka skjuta en grabb istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb ville bli kriminell och han var icke medlem. Han sa han höll på bli medborgare och jag kidnappade en grabb som golade ner mig till polisen och den här icke medlemen råkade vara med mig i det tillfället. Jag gav honom ett vapen för att bara hota han så att han kan visa att han e kapabel till o bli kriminell men råkade tyvärr skjuta offret istället

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de va rätt ban men jag har stått ut bannen i 2 dagar och jag har förstått mitt fel jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad senast för fearrp och jag har lärt mig utav de samt att jag aldrig fearrpat sedan min ban så jag lär ju mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka 2 steg före och inte ge vapen till en icke medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja genom att vara mer försiktig med vad jag gör till folk som t.ex ej är kriminella

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka