Nekad Gaseriet | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaseriet

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Gaseriet

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John L, han är en 20 årig svensk kille som vill bli kriminell och ta över allt. Han är helt känslokall och bara bryr sig om pengarna. John's karaktär är intresserad i bilar och gillar att plantera gräs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra servern med är att jag ser till att allt som jag gör följer lagen och såklart alla andra som spelar med mig också gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det är att alla ska ha kul oavsett scenario istället för sitta och skjuta varandra man kan ha kul i staden och kanske göra att motparten går i kalsonger eller något i stan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En bra regel att alltid komma ihåg är "METAGAMING", man ska inte göra något som sin karaktär inte vet om mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en professionell person som tar regler på allvar

Nekad.
Anledning:
Skriv om "Berätta om din karaktär." och ha med dem följande punkterna
• Namn och Efternamn
Uppväxten
• Framtida planer
• Intressen
• Personlighet

OBS: Hittar ej din tagg i vår dc server

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka