Nekad Garza | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? garzaaaaaa

Vem var det som bannade dig? Lunify och 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: BANNAD.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var med i ett scenario som var helt åt skogarna dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att vi var på sons klubben jag o 3 till, Det var pågående skottlossning längre ner på gatan, Sedan så kommer då polisen till platsen och ser oss 3, Den polisen som kommer först är otrevlig mot alla oss och börjar kalla någon av oss för "busunge" efter detta blir denna personen arg o börjar diskutera med polisen och de slängs onödiga ord från båda parter, Sedan så börjas det att skjutas av vem minns jag inte, Men detta slutar då upp i att en polis blir tagen som gissla, Vi försöker då åka ifrån poliserna och det blir en polisjakt som pågår i cirka 20 minuter där poliser skjuter från helikoptrar osv, Sedan så slutar då upp i att vi hamnar på human labs pågrund av att vi inte hade något bränsle när vi var där utanför. När vi väl kommer fram dit så påbörjas det en förhandling mellan mig och "adrian lindström" där vi egentligen kommer fram till lösning för båda för att det INTE ska eskalera, Jag bad honom att be sina kollegor att inte bara springa in eftersom att detta kommer leda till flertalet döda, Men hur som helst så springer det fram flertalet poliser och det blir skottlossning från alla håll och kanter, Och detta slutar upp i att vi blir gripna och insatta i fängelset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban eftersom att jag gjorde fel och borde insett vilken kass rp detta var, Det var jag som var felet i detta eftersom att jag inte kunde förstå vad jag höll på med och vad jag ens gett mig in på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har självklart haft en del tidigare banns vilket jag verkligen ångrar och väldigt många onödiga banns, Jag har även försökt tagit lärdom av detta och försökt göra det bättre men inte alltid lyckats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Det enkla svaret är väl att inte ens gå in i ett sånt scenario från början, Men om det nu skulle bli ett sådant scenario som inte går att rå för så finns det väldigt många saker man hade kunnat gjort annorlunda som att tex bara gett upp och istället föra en bra rp inne på fängelset tex, Man hade kunnat gjort en bättre förhandling från början och inte hamnat i denna situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har nu gått närmare 4 månader sedan jag blev bannad och jag har saknat rpn något enormt, Jag vet vilka misstag jag gjort och även förstått mig på vad staffs såg som problem i mig, Om jag nu får chansen att komma tillbaka så skulle jag förändrat min rp och hållt mig till regler, Jag kommer även att sluta befinna mig kring folk som skapar problem för att problem föder problem och det är något man märkte av ganska väl när man spelade men som man aldrig reflekterade över. Så om jag får chansen nu att få komma tillbaka finns det så enormt mycket jag skulle vilja bevisa kring min förändring inom rpn och beteende mot staffs/spelare oavsett vad det gäller. Staffs bestämmer och jag lyssnar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka