Accepterad Garza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/22hz/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? garzaaaaaa

Vem var det som bannade dig? Complain, Lunify och 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: BANNAD.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i ett scenario som gick helt fel och var riktigt kass.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det hela började med ett scenario som skedde utanför sons of anarchy klubben där det gled upp en civil polis som började med att slänga ur sig en massa fula ord till oss 4 som stog där, Ena personen av oss väljer att ta han som gissla och vi sticker direkt från platsen, Vi har polisen efter oss hela tiden, Men tillslut så kommer vi upp vid human labs efter 20 min polisjakt där vi får soppa torsk och väljer då att gå in för att försöka skapa en förhandling, Det som skedde här var att vi kom överrens att ingen skulle skjuta men då skulle ingen heller närma sig varandra, Men det hela slutade upp med att flertalet poliser inte lyssnade på befälet och valde att springa in och det blev en onödig skottlossning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban i mina ögon eftersom att jag har ett eget ansvar att ansvara över mina egna handlingar, Tycker bannen var korrekt eftersom att jag var involverad och sköt polisen istället för att ge upp direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del historik på unive såklart, Inget jag är stolt men jag tror inte att jag fick några lärdommar då eftersom att jag aldrig var bannad under längre tid, Nu har jag tänkt över detta i över 5 månader och nu i efterhand ser jag det som en lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns väldigt mycket jag hade kunnat göra annorlunda och även saker som jag inte skulle gjort överlag heller, Men det enkla är väl egentligen att jag borde insett att det inte blir någon rp utan endast skjutande och skulle helt enkelt gett upp i det skedet,
Sen finns det väl massa saker som dom också skulle kunnat gjort annorlunda men det är inget jag lägger vikt på eftersom det handlar om mig och jag får se till att sköta min rp, Hursom så hade jag kunnat gett upp från början eller inte ens påbörjat ett sådant dåligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja massor, Jag har fått över 5 månader på mig att fundera kring min tid innan på unive och insett att det var inte bra, Kanske var det en belastning för spelare och staffs, Men såklart skall det inte vara så, Och jag har förändrats som person också så jag ser att mycket har man tagit lärdom av men även förbättras som person, Så därför hoppas jag på att få en chans och spela på unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Skapar du minsta problem nu igen kommer du inte tillbaka mer här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka