Nekad Garry | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Garry

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198805369591/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Garry

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år är nyinflyttad, och han vill bli en polis en dag. Som liten har hans pappa dött i en skjutning, så att han vill ge rättvisa för sin pappa och allt annat folk. Övrigt är han ganska sparsam, glad och lugn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill att staden ska bli så bra den kan bli, jag kommer att bidra till att hjälpa till och jobba hårt för staden så mycket jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en bra server som lockar folk väldigt bra med bra mods.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag letade efter servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre har velat rollspela som polis i flera år så det är mitt mål med mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skaffa ett bra liv,jobb och en fin bil tillslut men det kommer man behöva slita för:)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag fokuserar allt på unive för jag tycker om den väldigt mycket. Mvh Garry :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka