Nekad garros | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115725342/

Vad är ditt namn i verkligheten? 76561199115725342

Vad är ditt discord namn? Garros#2692

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Andersson som är 22 år där han hade en dålig uppväxt fast med en rik familj, Stefan gillade att spela fotboll med sina vänner och han spelade också väldigt mycket data spel, Stefan är väldigt snäll och generös av sig, men Stefan var inte nöjd med sin familjen för att dom var riktigt stränga mot han. Dom slog han nästan varje dag för att han inte gjorde saker som dom ville som t.ex. ta disken, klippa gräset och laga mat. Så då bestämde Stefan säg för att fly hemifrån, men först tog han förväll till sina vänner. Han packade med sig mat, sovsäck och dryck för att förbereda sig för det värsta. När han hade gått en riktigt lång bit så såg han en skylt som det stod välkommen till Unive Stad, där och då bestämde han sig. "Här ska jag bo för alltid tills jag dör".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer göra bra rp ifrån mig när jag jobbar och är ute på stan med folk. jag kommer hålla rpn seriös fast ändå väldig rolig och kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och köra så seriöst som möjligt, där jag kommer göra bra scenarios och kommer inte bryta en ända regel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om jag kör för snabbt bredvid en polis och han vill stanna mig kommer jag stanna och göra allt dom säjer för att göra det så seriöst som mjöligt

Hur hittade du Unive? Jag kollade på väldigt mycket rp på yt och twitch där jag tyckte det såg kul ut det var så jag hitta denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka