Nekad garros | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115725342/

Ditt Hex-ID: 76561199115725342

Vad är din discord tagg? Garros Perezos#2692

Vem var det som bannade dig? Lil Pepe

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jltqza Anledning: hoppar inte support när staff säger till 5 gånger Går ut om: 3 dagar 23 timmar 29 minuter Placerad av: Lil Pepe ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte det var min bror som vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var min bror som blev bannad inte jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte jag som vart bannad det var min bror som vart det, vi har samma IP adress så då blir jag också automatiskt bannad. så snälla unbanna mig jag har inte gjort något fel alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Säga till min bror att vara mer vaksam och gö så han beter sig bättre i unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka