Nekad Gargantua | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198821230204/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Gargantua#5276

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20 år gammal han vaknade på gatan han vet inte varför min karaktär heter Johan Alström han har inte varit med i några brott
han är väldigt snäll men han kan bli arg när något retar upp honnom Johan alström har ett kraftigt beroende uttav triss lotter och så älskar han att köra bil. hans intressen är bilar och att prata med folk. johan bryr sig väldigt mycket om folk och han vill inte skada folk
och så älskar johan att gymma johan brukar gymma varje morgon och varje kväll på dagarna brukar han köra bil prata med folk skrapa triss och hjälpa folk om dom ska någon stans. fast han kan även bli väldigt förrvirrad ibland glöma bort att stava prata och att gå

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna jobba men andra roliga saker och att stöta servern och så kan man spela fult ut

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att kunna prata med folk det är väldigt roligt samtidigt som jag får en övning med att kunna prata med folk. Jag har autism. Och så är det roligt att köra som om det är i värkligheten

Hur hittade du Unive? gennom twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna spela så seriöst som möjligt och utveckla mitt roll spel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna få nya kompisar och kunna bli polis för att kunna hjälpa folk och bilda en trygghet i staden jag vill få ett rykte som en väldigt snäll person jag vill gärna kunna prata med alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Nekad, utveckla dina mål/Stressa inte medlems-ansvariga att kolla på din ansökan. Det finns en regel där det står att man inte ska stressa på medlems-ansvariga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka