Inaktuell Gargantua | Beslut Överklagan [Zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ditt discord namn: Gargantua5276

Ditt Hex-ID: .

Vad för typ av beslut gäller det? Blacklistad på polismyndigheten av staffs

Vem/vilka tog beslutet? 320 och zeno

Varför tror du själv att beslutet togs? Varför dem tog beslutet är ganska självklart och pinsammt från min sida, blev blacklistad för att min rp inte höll i ett scenario vilket jag förstår, jag lalla sönder och det berode väll på att jag tänkte "nu rpar jag med staffs nu kan jag lalla" och detta är väldigt fel och något jag verkligen kommer ta med från detta är att intr rpa annorlunda med staffs, ovasätt om staff eller inte ska jag alltif rpa mitt bästa. Jag skulle bara ha tagit deras "dildo slayer" haft förhör med dem men istället släppte vi ut dem tog in sjukvårdare osv och detta var rent ut sagt bara kaos

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är ej felaktigt men skulle verkligen vilja förhandla ner detta från blacklist till typ redlist altenativt att jag kan övrrklaga detta hos polismyndigheten för just nu är alla vägar till polis rpn avklippta då jag liksom har blivit blacklistad av staffs.. Har också alltid varit lojal till unive, alla mina timmar jag har på fivem är på unive, jag har både varit mod och helper samt bidragit till rpn väldigt mycket 2021-2022. Tar 100procent någon återgärd men gärna inte en blacklist av 320 den är ganska hård...

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: S

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka