Nekad Gargantua | Beslut Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ditt discord namn: Gargantua5276

Ditt Hex-ID: 11000013351467c

Vad för typ av beslut gäller det? JAG VILL BARA ÖVERKLAGA MIN BAN PÅ DISCORD. jag fattar att ni inte kommer häva min p ban från servern men snälla unbanna mig från disorden

Vem/vilka tog beslutet? Jag tror redbull gjorde de

Varför tror du själv att beslutet togs? Ett stort misstag jag gjorde var att jag byte till skip_02 som profilbild med en SD logga. Detta var inte ett misstag på de sättet att jag brött mot någon lag/regel då jag redan var p bannad när jag gjorde detta, uttann detta var ett misstag då det är sjukt respektlöst. Jag har aldrig gillat skip, jag tycker det är fel att sicka in gammla klipps på vad en 17 åring har gjort för att få han p bannad på bs grunder men bara för att jag ogilllar honom betyder det inte att jag kan vara respektlös och ha hann som profilbild för detta är ju i grunden ett spel och det är inget att bli arg över, vilket jag har lärt mig i etfterhand. Redbull skrev iaffal till mig samma dygn som jag blev p bannad att ta bort honom som profilbild vilket jag inte gjorde vilket var dumt menn jag tror det berrode på att jag var sur över minn p ban. Att förlora krim man har betalat för, medllem, chansen att få prata med alla vänner man har fått genom unive tar hårt och jag hoppas ni förstår detta, men nu 2 dagar senare fattar jag ju att detta är ett spel och jag gick över gränsen när jag hade han som profilbild Jag hoppas att ni väljer att släppa in mig snart för jag tycker rp är väldigt roligt men jag kommer aldrig byta server, jag har bara spelat på unive och jag kommer alltid vara lojal till unive. ovasätt om jag är p bannad eller inte

Hur är beslutet felaktigt? Inte felaktigt men vill verkligen bli unbannad från dcn, jag gjorde bort mig grovt och jag förstår att min p bann på servern kommer kvarstå men vill gärna ha tillgånng till unive dcn

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka