Nekad Gargantua | Beslut Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ditt discord namn: Gargantua5276

Ditt Hex-ID: .

Vad för typ av beslut gäller det? Blacklist på polisen

Vem/vilka tog beslutet? Zeno och 320

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att vi poliser i det scenariot ansågs vara lalliga vilket många poliser var men blacklist beslutet var väldigt hastigt och jag tror att ca 10 poliser blev blacklistade och självklart gjorde inte alla poliser fel utan några gjorde de men alla blev liksom straffade

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig då jag knappt var delaktig, jag höll liksom i ett förhör som gick bra men eftersom att mitt namn stod med i scenariot fick jag också konsekvenser vilket är tråkigt. Mina beslutsöverklagningar har tidigare blivit nekadr för att min rp har varit lallig men nu 2,5 månadrt senare har jag lärt mig en del, har liksom fått många kondekvenser för min rp som tillexempel 2 pbans och efter allt detta har jag verkligen lärt mig att hålla en högre rp nivå och jag tycker jag borde få en ny chans. Jag sitter just nu som biträdande regionsdirektör på sjukvården och det visar endå min förbättring tycker jag. Jag har också många vänner på polismyndigheten och de hade varit roligt att få rp med dem igen för tro mig de är inte värt att lalla och sen inte kunna rp med sina vänner och jag kommer inte sumpa denna chans om jag får den

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tror inte ens de finns bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag har fått hårda konsekvenser föt allt jag gjort och jag vill genuint nu bara börja om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka