Nekad Gargamel4070 | Medlem ansökning [Skyle] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargamel4070

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Gargamel4070#8275

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Andersson och är 23 år gammal och han är en snäll, omtänksam och en rolig kille. Bosse kommer ifrån en stad som heter Västerås och bodde där med sin väldigt fattig familj. Bosses pappa blev skjuten på vägen hem från mataffären så hans mamma bestämde att dem skulle flytta hit. När han kom till stan så ville han bli polis för att skydda hans familj och samhället mot kriminella så att ingen behöver vara med om det som hände hans pappa. Men han skulle vilja köra taxi vid sidan om för han gillar att se till så att folk kommer ditt dem ska säkert

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serven genom att bli polis för att stoppa gängkriminalliteten så att inte alla känner sig otrygga och stoppa faran eller så kan jag bli taxichaufför och skjutsa folk ditt dem behöver så att den blir en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska få leva sitt egna liv men man ska kunna offra sitt liv för andra och ingen ska ha det orättvist och alla ska ha lika kul under ett scenario

Hur hittade du Unive? Min kompis Joel rekommenderade serven till mig

Nekad, har inte tagit intervju på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka